Nedir Bu Yaşananların Sebebi
-
ya ben haberleri izledim bu ABD konsolosluğunun basılması haberini ve kafama bişey takıldı konsolosluk çok böle bakımsız biyerde bu adamlar oraya bomba atıpta bu işii bitirebilirlerdi yanında pompalı silahı taşıyabilen adam üç beş el bombası hayli hayli taşır bence ama adamlar geliyolar ateş açıyolar bi polisimizi vuruyolar vura vura sonra kendileride vuruluyolar bikere bu adamlar yanlarında pompaalı silah taşıyabiliyolarsa bişey biliyolardır nede olsa televizyonlar KADEK PKK HİZBULLAH İPTA-C diye bağırıyo ya heralde eğitimlidir bu adamlar yani işin özü bu adamlar bi konuda bize göz dağı vermek istiyolar yani bizim büyük işler çeviren büyüklerimiizzin girmek istediği bi iş varki demekkki bundan caydırmak istiyolar bence benden bukadar şimdi sizin görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....
-
seffah bunu yazdı:
-----------------------------ya ben haberleri izledim bu ABD konsolosluğunun basılması haberini ve kafama bişey takıldı konsolosluk çok böle bakımsız biyerde bu adamlar oraya bomba atıpta bu işii bitirebilirlerdi yanında pompalı silahı taşıyabilen adam üç beş el bombası hayli hayli taşır bence ama adamlar geliyolar ateş açıyolar bi polisimizi vuruyolar vura vura sonra kendileride vuruluyolar bikere bu adamlar yanlarında pompaalı silah taşıyabiliyolarsa bişey biliyolardır nede olsa televizyonlar KADEK PKK HİZBULLAH İPTA-C diye bağırıyo ya heralde eğitimlidir bu adamlar yani işin özü bu adamlar bi konuda bize göz dağı vermek istiyolar yani bizim büyük işler çeviren büyüklerimiizzin girmek istediği bi iş varki demekkki bundan caydırmak istiyolar bence benden bukadar şimdi sizin görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....
-----------------------------benim anladığım kadarıyla bulundukları araç bomba yüklüydü içeride ki sürücü koltuğunda oturan çıkmıor araçtan 3 kişi polis çatışıcak diğer elemanda oratalık temizlenince aracı içeri sürüp patlatıcak anladığım seneryo plan bu
-
Benim kafamda da farklı senaryolar var.Şöyle birisi güzel bi değerlendirme yapsa,çok iyi olur.Olay günü girdim bi siteye mahir kaynak şifreleri çözdü falan filan diye saçmalamışlar.Bomboş bi haberdi :S
-
@selim_pusat kardeş konudaki ilk mesaj sonrası yazan sensin alıntı yapmanın mantıgı nidir?
-
dün kanal d haberde bi adam vardı natoda terörle ilgili bi görevdeymiş galiba...adam diyo profesyonel bi terörist ordan sağ çıkamıycağını bilir ve öyle polislere yaklaşarak ateş etmez, kendilerinden o kadar eminlermişki arabadaki sürücü bile onları bekliyo onlar öldükten sonra kaçıyo bunlar kandırılmış insanlardır büyük ihtimalle diyo..banada mantıklı geldi adamın söyledikleri...bomba yüklü olsaydı bence patlatırlardı orda :/
