folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Need For Spedd Carbon ??



Need For Spedd Carbon ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    need for speed carbon'u direksyon setiyle oynamak mümkünmü ??? oyunun içinde bole bi seçenek göremedimde bide sorayım dedim ???

     


    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    evet hoca mümkün zaten o modlar eskide kaldı :)

    direksyon setini yükle büyük ihtimal gamepad olarak algılıcaktır ayarlara dokunma sakın x gaz y frendir büüyük ihtimal onlar pedallara göre ayarlanmıştır :)

    olmadı at pm yardımcı olurum:)

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
     yaaa onu bunu bilmiyomda oyunda %56da kaldım napcamı şaşırdım arabayı seçiyorm hangi arabayı sectiysem hiçbi virajda dönmüyo ne el freni nede baska bişi bende oynamıyom artık

     bi bildiği olan varsa sölesin
Toplam Hit: 955 Toplam Mesaj: 3