

Need For Speed. Hot Pursuit: Limited Edition |Full Download| 3 Part
-
Öncelikle başka oyun istiyenler pm olarak iletsin 2 gb partlar halinde yüklüyeceğim :)
Need For Speed Hot Pursuit: Limited Edition (2010/RUS/ENG/MULTI)
Released: 2010
Genre: Arcade / Racing (Cars) / 3D
Developer: Criterion Games
Publisher: Electronic Arts
Platform: PC
Size: 4.1 GB
System requirements:
"Operating system: Windows XP (SP3) / Vista / 7;
"Processor: Intel Core 2 Duo (1.8 GHz) or AMD Athlon X2 1964 (2.4 GHz);
"Memory: 1.5 GB (for XP) / 2 GB (Vista / 7);
"Video: 256 MB VRAM, DirectX 9.0c with Shader 3.0 compatible;
Supported video cards: ATI Radeon X1950 series, the HD 2000/3000/4000/5000; NVIDIA GeForce 7 series (7600 or higher) / 8/9/100/200.
"Hard disk: 8 GB;
"Sound device: compatible with DirectX;
http://hotfile.com/dl/101018988/eaeaca9/Need_for_Speed_Hot_Pursuit_Limited_Edition_warezus.net.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/101018902/1fc3c16/Need_for_Speed_Hot_Pursuit_Limited_Edition_warezus.net.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/101018903/d17077b/Need_for_Speed_Hot_Pursuit_Limited_Edition_warezus.net.part3.rar.html -
3 Link güzelmiş Kadir naptin fiberemi geçtin evde?
-
Adam vps ile uçuyo :D
-
hoca speedtest sonucu görmek istiyorum ve ısrar ediyorum
-
kim aldı premiumu .p
-
sağol hocam
-
eyw hocam 3 part güzelmiş eline saglık...
-
deja-vu bunu yazdı:
-----------------------------
3 Link güzelmiş Kadir naptin fiberemi geçtin evde?
-----------------------------Yok Sarp abi download up vps aldım onun sayesinde fiber daha bizim eve gelmedi gerek yok :D Aklında oyun fikan varsa pmle onlarıda bu şekil yapıp siteye atacam sitenin birinde çekip 2 gb dosyalar haline getirecem birazdan.
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Adam vps ile uçuyo :D
-----------------------------Senide bekliyorum hocam sen vps alında daha beter uçarsın gibime geliyor bana :D
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca speedtest sonucu görmek istiyorum ve ısrar ediyorum
-----------------------------Kebi kulandıgım net 1 ayrıca tek kulanmıyorum onu gondersem kovarsın beni vps kulanıyorum :D
eXceptioN bunu yazdı:
-----------------------------
kim aldı premiumu .p
-----------------------------Vala hocam sen olmasaydın onaylı paypal arıyordum hala cok sagolasın :)
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
sağol hocam
-----------------------------By_AnymosRE bunu yazdı:
-----------------------------
eyw hocam 3 part güzelmiş eline saglık...
-----------------------------Hayrınnı görün hocam