Need For Speed II SE (Yardım)
-
s.a. beyler..
biraz nostalji yapıym dedim için ettim olayın.. çalıştıramadım oyunu.. 98 uyumlu çalıştırıyorum yine omuyo..
yardımcı olacak birileri varmı.??
http://www.filefactory.com/file/318820/n/need_for_speed_2_SE_EXE
104mb oyunu indirmek isteyenlerde olur die linkide veeriyorum...
-
nostalji yapacaksann nfs porche oyna gördüğüm en sağlam oyunlardan biri
-
indiriyorum hoja bende bi denicem sonucu yazarım buraya
büdüt : herhangi bi sorun çıkmadı pat die açılıyo bende sen bi daha bi silip yükle
-
yok hoca yaw sil kur sil kur elli oldu...
tıklıyorum açmıo..:S
edit medit: Need For Speed without 3Dfx seçeneğiyle çalışıomuş:D
-
hocam yapamdım nasıl calışıyo bu kuruyorum ama mas ustunde sımge fln yok help mi
Toplam Hit: 947 Toplam Mesaj: 5
