Need For Speed Shift + Shift 2
-
Müridler yukarıdaki iyi oyunda ayı anda göçtü, shiftte de 2 dede oyunda yarışa girme yolunda loading yaparken, muhtemelen oyun görüntüsüün geldiği anda, oyundan atıyor XXX.exe çalışmayı durdurdu diye...en son physix i yükledim ama olmuyor yahu.. bu arada laptop aldırıyor çünkü ikisini de oynuyordum... kafayı yiyeceğim, o kadar indirdim, ve tekrardan da yükleyemem iso sunu sildim :|
yardımlarınızı bekliyorum <3
-

-
senin amk :D yeni kalktım ondandır, yahu oyun açılıyo ama yarışa girince hata veriyo, anlaşılmayan bişey? danke şön :))
Toplam Hit: 1810 Toplam Mesaj: 3
