Need For Speed Shift Donma Sorunu?
-
Need for Speed SHIFT zamundadan indirdim,5,41 gb versiyonu.Kurdum tam açıldı ilk loading ekranında o çubuk dolarken dondu.Daha sonra patchleri yükledim,uyumluluk modunda denedim ve belgelirimde ekran ayarlarının tutulduğu dosyadandır bişey okumuştum farklı 3 yerden daha bulup onuda değiştirdim ama olmadı.Kafayı yedirticek görünen bi sorunda yok ki.
Sistem özellkleri:
p8700 işlemci core 2 duo 2.5 ghz4 gb 1333 mhz ram
hd 4650 1 gb 128 bit ekran kartı
harddiskte oyun kurulduktan kurulu olduğu yerde 1.6 gb boş alan diğer bölümde sistemin kurulu olduğu yerde 3.8 gb boş alan
-
can i run a bktn mı
-
Sadece şu kadar söyleyeyim cafede çalışırken indirdim oyunu kurdum cafede.Oynarken en yüksek çözünürlükte oynuyodum hiç bir sorun yoktu fakat her 40 sn ye de oyun donuyor sonra tekrar çözülüyordu.Donamalar arasında hiç bir kasılma yok sadece donuyor ve tekrar açılıyordu.Oyun bozuk sanıp nette biraz araştırdım.Sorunun ekran kartından olduğunu cafedeki ekran kartı modelinin soğutucusunun yetersiz olduğu falan yazıyordu.Belli bi sıcaklığın üzerine çıktımı oyun donuyor tekrar sıcaklık düşünce devam ediyormuş.Eve geldim kurdum oyunu (aynı dosyalarla) takır takır çalıştı.Evdeki ekran kartım nvidia 9800 gt.Sana tavsiyem bir arkadaşının ekran kartını al bi dene.atiler o oyunda sorun çıkarıyor sanırım.Cafedeki ekran kartıda o model gibi bişeydi şuan hatırlamıyorum.
-
Nvidia olmayınca çalışmıyordu galiba bu meret
-
@hworm atilerde sorun çıkardığını okudum ama hocam atilerle oynayabilien çok adam da gördüm.Laptop ekran kartını değiştiremem.
@gokcan hocam bi forumda aynı laptoptan olan bi arkadaş çok rahat oynadığını söylemiş.Dediğine şimdi bakıcam ama.
Çözüm bulamazsam akşam undercover'ı indiricem bunu silip umarım o da arıza çıkarmaz yada çıkarır mı?
-
Evet beyler sorunumu çözdüm.Nasıl çözdüm 2 teorim var:
1.Zemana buna güveniyim mi diye uyarı veriyomuş sanırım güven demeden de oyunun loading ekranından sonrasında gitmesini engelliyordu ki bence bu,bu uyarıyı da yanlışlakla uyku moduna aldığımda farkettim:D
2.Yada şu indirdiğim crack sayesinde oldu
-
Sen hala buralardamisin hallederi :D
Shift guzeldir la. Bitirdim falan bayaa ugra$mi$tim o oyunla.
Ama arcade'den simulation'a kaymalari bence kotu olmu$.
Neyseki Hot Porsuit 2 cikiiy.
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Sen hala buralardamisin hallederi :D
Shift guzeldir la. Bitirdim falan bayaa ugra$mi$tim o oyunla.
Ama arcade'den simulation'a kaymalari bence kotu olmu$.
Neyseki Hot Porsuit 2 cikiiy.
-----------------------------Hakan ne mesafe oğlum bu bildiğin liseden beri tanıyorum seni,sanki forumda tanıştım,Hem kefilim benim yüzünü kara çıkarır mıyım burdan ayrılmıyorum kimse ye de küfür etmiyorum:)
Çok kafa mı s*kti hacı bu arada,6 saattir bununla uğraşıyorum ne küfürler ettim bi bilsen
-
upload edinde bizde yukleyelım deneyelım yayımlanmısda gormemıssem affoluna
