Neogeo Vardı...
-
Selamlar NeoGeo'da bir oyun vardı adını hatırlamıyorum şöyle tarif edeyim kedile,köpekler ve tavşanlar vardı futbol maçı yapıyorduk finalde kirpiler geliyordu power falan filan kullanabiliyorduk uzun zamandır arıyorum bir türlü bulamadım. Altta ki listede ki tüm oyunlara baktım yine bulamadım.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Neo_Geo_games
Trollenmezse sevinirim.
-
-
KaptaN bunu yazdı
bakiyorm hocam
-
snes oyunuydu o.
https://www.youtube.com/watch?v=qxd0c2AkZ1w
-
Noyan bunu yazdı
snes oyunuydu o.
https://www.youtube.com/watch?v=qxd0c2AkZ1w
Hocam çoook teşekkürler minettarım gerçekten....
-
eyw
-
hazır böyle bir konu açılmışken sorayım
bir tane rock şarkısı vardı sanırım üç kişilik grup, adam teleskoptan filan bakıyordu gözetleme mi ne yapıyordu.
üç kelimeden oluşuyordu zannedersem. dools filan diye arattım da şişme bebekler, bilmem neler çıktı :(
Düzenleme: buldum teşekkürler. ^^
absconder tarafından 29/Mar/16 09:47 tarihinde düzenlenmiştir -
Elinde çalışan, romu dolu mame var ise ve upload edebilirlerse tadından yenmez.. (:
-
metal slug az oynamadık bea
-
Branxian bunu yazdı
Elinde çalışan, romu dolu mame var ise ve upload edebilirlerse tadından yenmez.. (:
Hocam ben şuradan indirmiştim problemsiz çalışıyor
http://www.emulasyonturkiye.com/viewtopic.php?f=9&t=15
