Nero DVD Yazdırma Hatası
-
birkaç dvd yazmamız gerekti , varolan dvd lerdeki verileri baska dvd lere çekecektik, dvd leri taktıgımızda pc de büyük bir derecede zorlanma oldu . 5 6 dakikada okudu ve kopyalama cok uzun sürdü.. ve ses geliyordu dvd pc de iken haddinden fazla bir şekilde. (pc Laptop) .. boş dvd ye atarken de nero 8 kullandık ama henüz başlamadan hata verdi.. yazma işlemi tamamlanamadı dedi %2 de iken.. ne yapmam gerekir sizce.. son çare servise gidecegim.. ama simdi kendi imkanlarımla şu sorunu halletmem ve su dvd leri yazmam lazım.. fikri olan varmı acaba ..
-
Bana da aynısı dün oldu. Bir dvd çekmek yarım saat sürdü ve sonunda 8x ile başarısız oldu gibisinden bir şey yazdı.
-
hocam dvd bozulmuştur diye tahmin ediyorum.
diş macunu sür yüzeyine... 5 dakka beklet ılık suyla yıka. bir de öyle dene kuruladıktan sonra bakalım
ben vista dvd mi öyle kurtardım
-
ashampoo burning room
-
ashampoo kullan ayrıca bunu üyelere özel acmanın bi anlamı yok.
-
dvd yi okurken sesli gurultulu ge okuma durumu eğer dvd disk cizik bozuk deilse yeni bir dvdrw almanın zamanı geldi demektir
yazarkende hata verdiğine göre yani.böyle durumlarda yazma hızını düşür.birde notebooklarda güç sorunu oldugu için genelde
usb bağlı cihaz durumu cokmu yada usb ye baglı cok ceken bir donanım takılı felanmı mesela usb den calısan laptop sogutucaları olurya
neyse yinede bir dwdrw almayı dusunsen fena olmaz.sıfır 80 tl civarı bulursun.servise verirsen.garantideyse biraz bekletirler.onuda göze alman gerek
becerebilirim diyorsan sök kendin deiştir.özel servis bilmemde resmi servis 30 gun kadar bekletir.yenisi gelcek diye
-
bunun nedeni piyasadaki çakma dvd lerden.. geçen gün philips +r aldım.. amk sürekli hata verio yazamıo..uyarıda çıkan şeyde sözde ülke formatı zart zurt.. neyse..gittim xp olan bi laptopda çektim..oldu.. dedim bnm laptop okumuo..ala alla.. eski çektiğim dwdlere bakıorum artı eksi alayını kopayalamışım. ps2 olsun data olsun video olsun.her formatı çekmişim problem olmamış.. philips ya bokda atamadım..sonra o çektiğim dwd yi pc ye koydum donuo okumuo bi okuo bi okumuo..salak salak iş yapıo..başka pc lerde de aynı sorun.. yine kutudan bi dvd çıkardım bu sefer ps2 oyun yazdırdım.. amk korktum. ps2 de zart zurt sesler gelio :D
alayını çöpe attım.. gittim başka bi yerden inatla yine philips dwd +r aldım.. korkarak..ama bu sefer yüzey baskı farkılydı..yine philips ama gerçek gibi duruodu :D
neyse çektim dwd yi inanamadım.. ps2 ye taktım bi seferde okudu..hemde yüksek hız çekmeme ragmen iso yaptım data yaptım her boku yaptım bi gıdım problem çıkarmadı..yani sorun sizde deil .. amk piyasada öle çok çakma dwd ler warki.. marka sandığımız bile çakma çıkmış :D sonra öğrendim.. kolay gelsin..
-
dvdnin gözünü pamuklu çubukla sil
-
tüm o çakma dvd yi okumayan 14 pc nindemi :D
