Nero Vcd(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek
    arkadaslar ben neroyla vcdye yazcagım zaman filmi ekleyince hemen donuyo nero hata veriyo ne yapmam gerekir bilgisi olan varsa yardım edebilr mi?(dvd writer kullanıyorum)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Hangı  sürümünü kulanıyosun neronun?

    Kaldırıp  tekrardan yuklemeyı  dene en önemlisi hangı sürümü kulanıyosun onu söyle :)


    Yakında Güncelenecektır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek
    unutmusum ya:) nero 7 wardı sildm 9 yukledm ondada aynı sekilde hata verdi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    VCdye çekmeye çalıştıgın dosyada sorun yoksa

    nero 6 yükle diğerleri cok  kasar pcyi


    Yakında Güncelenecektır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    neronun bir önceki sürümünü yükle bir de yazdırmak istediğin filmde hata olmasın eğer varsa o yüzden de kasabilir

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
Toplam Hit: 802 Toplam Mesaj: 5