Nesbox'ta Marioda İstediğin Yerde Başlama
-
nesboxta marioda körelmişim 5. ksımdan sonra geçemiyorum var mıdır bir hilesi vs vs kayıt etme hırs ettik ne yapmalıyız :D
-
valla hacım ben bomberbamda kaydediyodum. bölüm geçtikçe kaydedip sonra ölürsem yardırıyodum. 50 hakla falan bitirdiydim. kayıt tuşunu tam hatırlamıyorum da sanırım shiftti. ayarlardan bakabilirsin.
-
Catilardan tavanlardan zipla finish in arka tarafında borulara gir. 6 7 8 den baslarsın.
-
HoLyCat bunu yazdı
Catilardan tavanlardan zipla finish in arka tarafında borulara gir. 6 7 8 den baslarsın.
yok kaldığım yerden canım azalmadan gitmek istiyorum hocam.
saveleyerek gidiyorum şimdi
-
joe_black bunu yazdı
valla hacım ben bomberbamda kaydediyodum. bölüm geçtikçe kaydedip sonra ölürsem yardırıyodum. 50 hakla falan bitirdiydim. kayıt tuşunu tam hatırlamıyorum da sanırım shiftti. ayarlardan bakabilirsin.
Bomberman deyince eski günleri hatırladım amk. Çok güzel oyundu.
-
joe_black bunu yazdı
valla hacım ben bomberbamda kaydediyodum. bölüm geçtikçe kaydedip sonra ölürsem yardırıyodum. 50 hakla falan bitirdiydim. kayıt tuşunu tam hatırlamıyorum da sanırım shiftti. ayarlardan bakabilirsin.
o kadar işim gücüm var senin yüzünden bomberman oynuyorum şu anda :D
-
üye olursan kaldığın yerden devam edersin, menusu var altta oyunun.
-
izzmarit bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
valla hacım ben bomberbamda kaydediyodum. bölüm geçtikçe kaydedip sonra ölürsem yardırıyodum. 50 hakla falan bitirdiydim. kayıt tuşunu tam hatırlamıyorum da sanırım shiftti. ayarlardan bakabilirsin.
o kadar işim gücüm var senin yüzünden bomberman oynuyorum şu anda :D
tüyo: bianda bitirme. save et. ara sıra da saveyi yanlış kaydetmiş gibi yapıp bölüme yeniden başlarsan 1 ay falan idare ediyo.
@DevilRullz : Lode Runner da mı oynamayağhhkk
