Nescafe Alta Rica [Tavsiye]
-
Şu son 2 gündür dönem ödevlerini yetiştirmeye çalıştığım için sabahlıyorum ve bu kahveyi yeni keşfettim.
Normalde 3 tane üçü bir arada içiyordum ama artık bir tane bundan içiyorum sabah 6-7 ye kadar rahat götürüyor.Tadı biraz acı ama sabahlamanız gereken zamanlarda deneyin derim.Eğer çok acı içemiyorsanız coffe mate atın içine.Türkiyede de varmış.
Şekil A

-
Pepsi de uyku kaçırmaya tavsiye edilir.
-
kafein bana etki etmiyor :|
-
nescafe 3ü1 arada zaten gerçek kahve değil nescafenin normalini de dene ama bol kahveli ben 1 bardak için 4 tatlı kaşığı atarım bomba gibi olurum :) uyku kaçırmak için bide türk kahvesi dene sade bol kahveli ve fincanda pişen o telve dibine düşmeden iç
Toplam Hit: 768 Toplam Mesaj: 4
