.Net Kaynak Kod Karıştırma
-
Selamlar Arkadaşlar
C# ile kodlanmış projenin reflector vs. programlarla okunmaması için kullandığınız SmartAssembly harici alternatifler nelerdir?
-
yukari
saybirs tarafından 08/Şub/14 18:39 tarihinde düzenlenmiştir -
baristbt bu konunun üstadı :)
-
Neden smart assembly harici istediğini söylersen daha net cevaplar gelir hocam. Baya oldu kullanmayalı hiçbirinin adını hatırlayamıyorum şimdi.
-
smartassembly güzeldir aslında, kesmediyse packer lara da bakabilirsin.. http://www.oreans.com/themida.php
tabi bunların hiç biri kodlarının çözülemeyeceği anlamına gelmez :))
aslında güzel bi obfuscation yazılımı vardı, fiyatı paya pahalıydı ve crack de yoktu ... ama ismini hatırlamıyorum maalesef
-
Özellikle smart assembly gibi işe yaramaz para uğruna yapılmış araçları asla kullanmayın. Bunların arayüzü hoş gözüksede 1 saniyede kırılabilirler.
*Yano
*Packer -> generic obfuscator (themida gibi)
Gerisi burada var:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_obfuscators_for_.NET
---
de4dot gibi araçlar anti-dump veya packing(virtual protector + win32 obfuscator) olayı olmadığı sürece yukarıdakilerin hepsini deobfuscate edebilir.
anti dump ı aşmak da öyle zor değildir bu yüzden aşağıdaki paragrafda belirtilenleri yapmanızı tavsiye etmem:
Şuanda en iyi ücretsiz yollardan birisi Confuser isimli güncelliğini yitirmiş uygulamayı kullanmaktır. (anti dump korumasını açmazsanız hiçbir işe yaramaz, ayrıca beta aşamasında olduğundan uygulamanızı bozabilir)
Ama paralı bir çözüm için en iyi yol karmaşık bir native loader bulup,uygulamayı içine gömüp, paralı bir win32 obfuscator kullanmaktır.
---
Amaç antivirüslerden korunmaksa yukarıdaki yolları yapmayın, antivirüs araçlarından korunmak için özel yollar var. Onu da isterseniz yazarım.
-
Fatih54 bunu yazdı
......
---
.....
Şuanda en iyi ücretsiz yollardan birisi Confuser isimli güncelliğini yitirmiş uygulamayı kullanmaktır. (anti dump korumasını açmazsanız hiçbir işe yaramaz, ayrıca beta aşamasında olduğundan uygulamanızı bozabilir)
....
hocam bana kızma ama;
hem güncelliğini yitirmiş diyorsun hem beta aşamasında diyorsun. Sitesine gittim adam 7 aydır yoğunum ilgilenemiyorum demiş güncelliğini yitirmiş eyvallah da beta aşaması nasıl oluyor. Hepsini geçtim hem güncelliğini yitirmiş hem de uygulamayı bozacak kadar beta durumda olan bişey en iyi nasıl oluyor.
Ben de mesela kriptolama işini merak etmiştim c#ta yazdığım acemi programları .dll'den hemen açabiliyo adamlar buna nasıl engel olucaz nerde kapalı kaynak diye isyanlardaydım.
Ama yemin ederim şu verdiğin bilgi hiç bişey anlatmıyor.
Yok mu şöyle açın şu toolu kriptola! butonuna basın işlem tamam gibicesine bi çözüm önerisi?
edit: yanlış anlaşılmasın verilen bilgi birşey anlatıyor olabilir de ben anlamadım doğru olan cümle bu sanırım
by_Tet tarafından 08/Şub/14 20:55 tarihinde düzenlenmiştir -
by_Tet bunu yazdıFatih54 bunu yazdı
......
---
.....
Şuanda en iyi ücretsiz yollardan birisi Confuser isimli güncelliğini yitirmiş uygulamayı kullanmaktır. (anti dump korumasını açmazsanız hiçbir işe yaramaz, ayrıca beta aşamasında olduğundan uygulamanızı bozabilir)
....
hocam bana kızma ama;
hem güncelliğini yitirmiş diyorsun hem beta aşamasında diyorsun. Sitesine gittim adam 7 aydır yoğunum ilgilenemiyorum demiş güncelliğini yitirmiş eyvallah da beta aşaması nasıl oluyor. Hepsini geçtim hem güncelliğini yitirmiş hem de uygulamayı bozacak kadar beta durumda olan bişey en iyi nasıl oluyor.
Ben de mesela kriptolama işini merak etmiştim c#ta yazdığım acemi programları .dll'den hemen açabiliyo adamlar buna nasıl engel olucaz nerde kapalı kaynak diye isyanlardaydım.
Ama yemin ederim şu verdiğin bilgi hiç bişey anlatmıyor.
Yok mu şöyle açın şu toolu kriptola! butonuna basın işlem tamam gibicesine bi çözüm önerisi?
ücretsiz yolların en iyisi dedim. Zaten ücretsiz olarak bundan iyisini görmedim.
Jun 25, 2012 de son güncelleme yapılmış. Bu süreden beri framework çok kere güncelleme aldı ve gittikçe bu uygulama ile uyumsuzlaşmaya başladı. Yani bana göre güncelliği yeni bir güncelleme gelene kadar bitmiştir.
beta aşamasında bu yüzden önemli projelerde kullanmak riskli, uygulamanızı bozabilir.
---
eğer ücretsiz çözüm istiyorsan confuser uygulamasını indir (http://confuser.codeplex.com/downloads/get/404433) ve agresif modunda Confuse! (=kriptola?) tuşuna bas. (anti dumping özelliğini açmayı unutma)eğer exe bozduysa yukarıdaki özellik hariç diğer agresif yöntemleri kapat ve uygulaman net framework 4 yerine 3.5 kullansın.
Önemli Not: Confuser aracının diğerlerine göre ek özelliği anti dumping yöntemidir. Ama bunu da özel hazırlanmış dumper ile aşabilirsiniz. Bu yüzden önemli işler için ücretli yollara başvurun.
