Netcad 4.0 İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    elinde netcad 4.0 olan bi hoca linkini verebilir mi çok acil lasım da :)

    şimdiden teşekkürler (modüller falan da olursa daha ii olur :)  )


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
Toplam Hit: 606 Toplam Mesaj: 1