Netcad Haritayı Jpeg Çevirme Yardım Acil?
-
arkadaşlar şimdi harita var bende de netcad in açtığı onu jpege çevirmek istiyorum genelini ne yapmam lazım bi yardımcı olun acill şimdi bi modüller felan indirdimde ama ne yapmam lazım nasıl bi yardımcı olurmusunuz.
-
hacilar bileniniz yokmu yaw acilll
-
bildiğim kadarı ile o özellik yok ama ekran görüntüsünü al paintle jpg yap
-
sende netcad programı varmı hojam.
amacın raster dizin oluşturmakmı yoksa başka bişeymi tam oalrak anlamadım????
-
ctrl+S alttan jpeg le kaydet muhtemelen işe yarar, olmadı versiyonunu ver kadastrocu arkadaşlara sorayım :)
-
jpeg cıktısı halinde çıktı veren sanal yazıcılar var. Onu dene.
-
arkadaşım ilk önce resimde anlattığım adımları takip et bakalım olacakmı senin sorduğun büyük ihtimal onu anlatıyorum.

daha sonra böyle bi menu gelecek karşına ordanda ekran boyutunu ayarlayıp clipboart şekilnde kaydedebilirsin görüntünü

-
inşaat bölümüne başlayınca netcad i sildim ama hatırladığım kadarıyla proje yardımcı işlemler miydi neydi orda yaz var jpeg formatında yazabilin.
