folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Netcad Haritayı Jpeg Çevirme Yardım Acil?



Netcad Haritayı Jpeg Çevirme Yardım Acil?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaşlar şimdi harita var bende de netcad in açtığı onu jpege çevirmek istiyorum genelini ne yapmam lazım bi yardımcı olun acill şimdi bi modüller felan indirdimde ama ne yapmam lazım nasıl bi yardımcı olurmusunuz.


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hacilar bileniniz yokmu yaw acilll


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bildiğim kadarı ile o özellik yok ama ekran görüntüsünü al paintle jpg yap


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    sende netcad programı varmı hojam.


    amacın raster dizin oluşturmakmı yoksa başka bişeymi tam oalrak anlamadım????

    http://www.hizliupload.com/img/48265990320745631563.jpg


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    ctrl+S alttan jpeg le kaydet muhtemelen işe yarar, olmadı versiyonunu ver kadastrocu arkadaşlara sorayım :)


    Çok sıkılıyom
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    jpeg cıktısı halinde çıktı veren sanal yazıcılar var. Onu dene.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    arkadaşım ilk önce resimde anlattığım adımları takip et bakalım olacakmı senin sorduğun büyük ihtimal onu anlatıyorum.

    http://www.hizliupload.com/img/99384190821513350403.jpg

     

    daha sonra böyle bi menu gelecek karşına ordanda ekran boyutunu ayarlayıp clipboart şekilnde kaydedebilirsin görüntünü

    http://www.hizliupload.com/img/34063833198181332615.jpg


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax66
    catlax66's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    inşaat bölümüne başlayınca netcad i sildim ama hatırladığım kadarıyla proje yardımcı işlemler miydi neydi orda yaz var jpeg formatında yazabilin.

    Vasıflı Çömez!..... Artık Amatör:).. Nihayet normal...:D
Toplam Hit: 7628 Toplam Mesaj: 8