Netcut

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NPaX
    NPaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2009
    Erkek

    arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S


    Legion_of_doom
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    NPaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S


    -----------------------------

     

    hoca programı sağ tuş yönetici olarak çalıştır ı kullanarak açmayı denedin mi?


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NPaX
    NPaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2009
    Erkek

    zputnik bunu yazdı:
    -----------------------------

    NPaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S


    -----------------------------

     

     

    hoca programı sağ tuş yönetici olarak çalıştır ı kullanarak açmayı denedin mi?


    -----------------------------

    eywallah kardeşim su an çalıştıı sağolasınn ,)


    Legion_of_doom
Toplam Hit: 1637 Toplam Mesaj: 3