Netcut
-
arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S
-
NPaX bunu yazdı:
-----------------------------
arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S
-----------------------------hoca programı sağ tuş yönetici olarak çalıştır ı kullanarak açmayı denedin mi?
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
NPaX bunu yazdı:
-----------------------------
arkadasalr netcut programı elimde war ama su an wista da kurulu olduğu için çalışmıyor daha doğrusu choose network adapter kısmında wireless adapter ımi görmüorr baska br program warmıydı önereceğinzizz? acil brqazz :S
-----------------------------hoca programı sağ tuş yönetici olarak çalıştır ı kullanarak açmayı denedin mi?
-----------------------------eywallah kardeşim su an çalıştıı sağolasınn ,)
