Netgear Modemi Olan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    arkadaşlar bu .. modemi kullanan var mı ? ben şirkette kullanmak zorundayım da varsa eğer olan arkadaşlardan yardım istemyecektim distribütör bile bilmiyor modemi adam gibi de. dg834 benim kinin modeli.
Toplam Hit: 1365 Toplam Mesaj: 1