Netlimiter 2 Pro Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    selamlar, bu ttnetin günde 4 saatte 580 mb kota yardırmasını hala anlamış değilim. üstelik bikaç gazete/facebook/tbt/msn haricinde girdiğim site olmamasına rağmen. kablolu modem kullanıyorum, hiçbir güncelleştirme açık değil, bilgisayarım formatlı ve kis 2010 ticari kullanmaktayım. aynı problemi yaşayan birçok insan var nette. ulan modemi açmasam bile kota giriyo sanki.

    NetLimiter 2 Pro programıyla bi kontrol edicem. eline full ve ya seriali olan var mı hocalar


    Nerde o eski TBT...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.mayonez.net/2007/06/14/netlimiter_pro_2.0.9.1__baglantjenjezje_sjenjerlayjen_.html


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    Buyur hocam

     

    http://hotfile.com/dl/12848241/c538752/NetLimiter_2_Pro.zip.html


    Yaptık bişiler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    sağolun beyler + rep


    Nerde o eski TBT...
Toplam Hit: 871 Toplam Mesaj: 4