Netlimiter 2 Pro Lazım
-
selamlar, bu ttnetin günde 4 saatte 580 mb kota yardırmasını hala anlamış değilim. üstelik bikaç gazete/facebook/tbt/msn haricinde girdiğim site olmamasına rağmen. kablolu modem kullanıyorum, hiçbir güncelleştirme açık değil, bilgisayarım formatlı ve kis 2010 ticari kullanmaktayım. aynı problemi yaşayan birçok insan var nette. ulan modemi açmasam bile kota giriyo sanki.
NetLimiter 2 Pro programıyla bi kontrol edicem. eline full ve ya seriali olan var mı hocalar
-
http://www.mayonez.net/2007/06/14/netlimiter_pro_2.0.9.1__baglantjenjezje_sjenjerlayjen_.html
-
Buyur hocam
http://hotfile.com/dl/12848241/c538752/NetLimiter_2_Pro.zip.html
-
sağolun beyler + rep
Toplam Hit: 871 Toplam Mesaj: 4
