

Netware İçin İstemci Hizmetleri... Hatası.
-
denetim masası/ kullanıcı hesaplarından oturum açma seçeneğini değiştiriken
bi hata çıkıyo
hizmetlerden hatayı telafi etmeye çalıştım söylediği gibi yaptım ama olmadı
hizmeti durdurup kullanıcıyı değiştirip kendi kullanıcıma izin verdim bu seferde
bi hata verdi abartısız bir saat uğraştım sonuç alamadım ne yapmalıyım bilen varsa lütfen yardım etsin
şimdiden ilgilenenlere teşekkür ederim
-
ağ baglantının özellikler kısmından netware icin istemciyi kaldır sonra cak bi reset
-
yolbulucu bunu yazdı:
-----------------------------
ağ baglantının özellikler kısmından netware icin istemciyi kaldır sonra cak bi reset
-----------------------------saol ama hiç bi yardımı olmadı ben oturum açma şeklini değiştirmeye çalışıyorum ama hata üstüne hata bi tülü olmadı
bi türlü düzenleyemiyoorum seçenekleri
netware izin vermiyo her yerde devre dışı bıraktım daha hala olmadı güvenli modda bişey olmuyo
administrator hasebı bi işe yaramıyo düzelmedi gitti bilen yokmuuu?