Network Stumbler Noaps Active Sorunu
-
hacılar bu network stumbler da no aps active diyor, bu ne oluyor lan kartı mı sorun yada ne bileyim, nasıl wirelessları yakalayabilirim?
-
vtr de bi network stumbler geçti yoksa baska bişey anlamadım ama çok az kartla çalışıyo ...
-
galiba dediğin gibi çok az kartla çalısıyor, pc casper nirvana , bakıyorum , bişiler yaptım , çalıstır services.msc otomatik falan yaptım bişileri ama sonuc sıfır :(
bir yolu yok mudur bunun
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------
galiba dediğin gibi çok az kartla çalısıyor, pc casper nirvana , bakıyorum , bişiler yaptım , çalıstır services.msc otomatik falan yaptım bişileri ama sonuc sıfır :(
bir yolu yok mudur bunun
-----------------------------
bunu dene hacı kendi yazılımımdır http://rcncrypt.blogspot.com/2010/05/wi-find.html wep,wpa,wpa2 gibi bilgileride görebilirsin. -
bilmece bunu yazdı:
-----------------------------
syklops bunu yazdı:
-----------------------------
galiba dediğin gibi çok az kartla çalısıyor, pc casper nirvana , bakıyorum , bişiler yaptım , çalıstır services.msc otomatik falan yaptım bişileri ama sonuc sıfır :(
bir yolu yok mudur bunun
-----------------------------
bunu dene hacı kendi yazılımımdır http://rcncrypt.blogspot.com/2010/05/wi-find.html wep,wpa,wpa2 gibi bilgileride görebilirsin.
-----------------------------hacı wireless hack yapalım diyorum, olmıcak gibi galiba, biraz araştırdım bu netstumbler falan sonra bir kac pro dediler, de tam oalrak olayı çözemedik galiba, neti kapattık evde, netsiz de yapamıyorum, bagımlı olmusum, şu hacki ögrensek bari :(
-
Hocam bi cok kartla calışmıyor o
-
network stumbler bendede çalışmıyordu verdigim linkteki prog sorunsuz biraz sade ama gereken bilgiyi verir.
-
bilmece bunu yazdı:
-----------------------------
network stumbler bendede çalışmıyordu verdigim linkteki prog sorunsuz biraz sade ama gereken bilgiyi verir.
-----------------------------
hocam programını indirdim, şuan bulundugum yerde wireless yok, ama kendi evimde onlarca var, programının buldugu agları daha sonra ne yapıcam biraz bilgi vereiblirmisin hangi prolar lazım baska
