folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Network Üzerinden Dosya Paylaşımı Hakkında



Network Üzerinden Dosya Paylaşımı Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    benim modemime bağlı 3 bilgisayar var a bilgisarındaki Paylaşılan Belgeleri B Bilgisayarı Görsün ama  C Bilgisayarı Görmesin istiyorum. 3 makinedede xp Professional var. bu olayı yapmak için ne yapmam gerekiyoo :) 2003 server yapsam bi makinemi sorun çözülürmü. bu kısıtlama ayarlarını nasıl yapacam :)

    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=tr&q=a%C4%9F+payla%C5%9F%C4%B1m+ayarlar%C4%B1&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
    aramada çıkan ilk sonuçta yardımcı olaibilecek bilgiler var ama daha fazlasını da bulabileceğini düşünüyorum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bilgisayarım disk paylaşmak istediğin klasor yada paylaşılan belge özellikler paylaşım bu klasoru paylaş,izinlerde everyone yi kaldır sadece  b kullanıcısını map et.defaultu evryone dir yani ağdaki tüm pcler sen bunu değiştirip elle istedin kullanıcıya vermelisn.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    teamviewer ile de paylaşabilirsin dosyaları...

    bu da bir çözümdür. 


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    paylasmak istedigin paylasımın isminin sonuna $ koyarsan ikiside göremez.

    paylasıcak bilgisayara sırayla sunları yapmanı istiyorum :)

     

    net user administrator paylasim         // administrator oturumunun şifresini "paylasim" yaptık. istege göre değişebilir.

    net share paylasalim$=c:\programlar /unlimited         // c:\programlar klasörünü paylasmıs olduk. // istege göre değişebilir. //heralde değişcek amk :))

     

    paylasımdan faydalanmasını istedigimiz bilgisayara geçiyoruz 

    net use z: \\bilg\paylasalim$ /u:"administrator" "paylasim"

     

    komutunu veriyoruz ve bilgisayarımın içine girdiğimizde   z adında bir ağ diski oluştugunu görüyoruz.


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SALDIRAY
    SALDIRAY's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Dosya-Paylasimi-Ve-Izinler-134484/ taşıdım...


    Kendi şansımı yaratırım...
Toplam Hit: 1659 Toplam Mesaj: 6