Network Yardım ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    Şimdi Arkadaşlar 2 Tane Modem Var Biri İP Kameralar İçin. Diğeri Kullanıcılar İçin. Patch Paneller Sayesinde Bağlantılar Ayırılmış Durumda Fakat Kullanıcıların Modemi Belirli Aralıklarda Kendine Reset Atıyor Hatları Değiştirdim Olmadı Swichlere Baktım Normal Modemi Değiştirdim Gene Aynı Böyle Bir Sorunla Karşılaşmış Arkadaş Varmı Varsa Ve Çözdüyse Bana Yardımcı Olabilirmi.. ?

    Kavanoz dipli dünya
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hoca bu sorun icin.. yapiyi bastan sona incelemek lazim .. tum makinalari cikarip tek br makinaya modemi baglayip oyle denermisin.. ? bakalim devam edecekmi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    kardeş sistem çok karışık hiç birşeyin projesi yok binanın projesi olsa baştan dayayacam cat 6 ları. fakat tek bilgisayara bağlama gibi bi lüksüm yok. tüm muhasebe bu bağlantıdan yararlanıyor öyle bişi yapsam beni vururlar :)

    Kavanoz dipli dünya
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    abi soyle birsey yapman lazim .. sirket durdugu zaman gece orn is bitis surecinde.. sabaha kadar oturup bu sorunu cozebilirsin.) hemi elemanlarin isi aksamamis olur .. modemin versiyonunu guncellemeyi dene ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    fikir güzeldeşirkette mesailer kilitli :) + modemden kaynaklandığınızannetmiyorum çünkimodemi değiştirdiğim dede aynı sorun var.

    Kavanoz dipli dünya
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRuN
    ToRuN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    kardeş çok klasik cevap olucak ama bunları bızıklamadan bu olayı çözemesinki  sorunu ilk donanımda ara sonra yazılımda

    Gece açık değildir . gece yapabiliyosan git yap

     modemin tekini pasif et .Yeniden olup olmıcağını bekle ,eğer sorun bağlantıda ise  rpiter al bitane : ) baktın olmuyor uçları tekrar çakmayı dene

    Bulunduğun mekanda telefon görüşmeleri çok oluyor mu???
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    modem reset atiyorsa gider bi baska modem takar denersin reset sorunu ile patc panelin bi alakasi olmaz.

    reset atiyor derken kapanip açiliyormu modem yoksa klitleniyormu bunu biraz aç nerde bu sirket?


    yunusozturk.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------

    modem reset atiyorsa gider bi baska modem takar denersin reset sorunu ile patc panelin bi alakasi olmaz.

    reset atiyor derken kapanip açiliyormu modem yoksa klitleniyormu bunu biraz aç nerde bu sirket?


    -----------------------------

    şimdi mürid kardeş senyazının tamamını okumadan modem değiştir dersen benne yapıyımdenedim diyorum. şirket antalyada bunun ne alakası var çözemedim daha hem sorunuçözdüm. sağolunyardımcıolmaya çalışan arkadaşlar. sorunu şu şekilde çözdüm swichleri değiştirerek :) portları bozukmuş. sağolun genede.


    Kavanoz dipli dünya
Toplam Hit: 1354 Toplam Mesaj: 8