Neydi O Oyun?!?
-
Arkadaşlar bundan yıllar önce facebook'da bir oyun vardı ekranda rasgeler yerlerde değişik renkte daireler çıkıp büyüyo küçülüyodu falan, tıklıyo muydun, çarpıştırıyo muydun falan, böyle arka planı siyahtı hatırladığım kadarıyla. Ama çocukça bir oyun da değildi millet sardırmıştı. o oyunun adı neydi arkadaşlar yav?
-
brain buddies değildir her halde?
-
Darkparadise bunu yazdı
brain buddies değildir her halde?
yok ya öyle bişey değildi bir ekran sadce, sağdan soldan birsürü daireler çıkıyodu öyle bişedi.
-
toglamyth bunu yazdıDarkparadise bunu yazdı
brain buddies değildir her halde?
yok ya öyle bişey değildi bir ekran sadce, sağdan soldan birsürü daireler çıkıyodu öyle bişedi.
Facebookta sayfanızı açın.
1- Klavyenizden iki kere yukarı ok işaretine basın...
2- İki kere aşağı ok işaretine basın...
3- Sol tuşa bi kere basın...
4- Sağ tuşa bi kere basın...
5- Sol tuşa bi kere basın...
6- Sağ tuşa bi kere basın...
7- `b` harfine basın...
8- `a` harfine basın...
9- Enter``a basın...
10- Son olarak farenizin sol tuşuna basın.
bu olaymı ?
-
-
SinusX bunu yazdı
başıma bela sardın bu oyunu ^^ ama bitirdim içim rahatladı
Score: 9,590,600
-
wolwerinemiydi neydi
-
SinusX bunu yazdı
Hay allah razı olsun, tamam budur.
-
Darkparadise bunu yazdıSinusX bunu yazdı
başıma bela sardın bu oyunu ^^ ama bitirdim içim rahatladı
Score: 9,590,600
10,477,200
-
SinusX bunu yazdı
14,121,000
proje yaparken iyi geldi eyvallah kafam dağıldı :)
