Neydi O Oyun?!?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    toglamyth
    toglamyth's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Arkadaşlar bundan yıllar önce facebook'da bir oyun vardı ekranda rasgeler yerlerde değişik renkte daireler çıkıp büyüyo küçülüyodu falan, tıklıyo muydun, çarpıştırıyo muydun falan, böyle arka planı siyahtı hatırladığım kadarıyla. Ama çocukça bir oyun da değildi millet sardırmıştı. o oyunun adı neydi arkadaşlar yav?


    www.64bitlabs.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    brain buddies değildir her halde?


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    toglamyth
    toglamyth's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    Darkparadise bunu yazdı

    brain buddies değildir her halde?

    yok ya öyle bişey değildi bir ekran sadce, sağdan soldan birsürü daireler çıkıyodu öyle bişedi.


    www.64bitlabs.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    toglamyth bunu yazdı
    Darkparadise bunu yazdı

    brain buddies değildir her halde?

    yok ya öyle bişey değildi bir ekran sadce, sağdan soldan birsürü daireler çıkıyodu öyle bişedi.

    Facebookta sayfanızı açın.

    1- Klavyenizden iki kere yukarı ok işaretine basın...

    2- İki kere aşağı ok işaretine basın...

    3- Sol tuşa bi kere basın...

    4- Sağ tuşa bi kere basın...

    5- Sol tuşa bi kere basın...

    6- Sağ tuşa bi kere basın...

    7- `b` harfine basın...

    8- `a` harfine basın...

    9- Enter``a basın...

    10- Son olarak farenizin sol tuşuna basın.

    bu olaymı ?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    http://chainrxn.zwigglers.com/

     


    Si vis pacem para bellum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    SinusX bunu yazdı

    başıma bela sardın bu oyunu ^^ ama bitirdim içim rahatladı

    Score: 9,590,600


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    wolwerinemiydi neydi


    Cigu bigule :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    toglamyth
    toglamyth's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    SinusX bunu yazdı

    Hay allah razı olsun, tamam budur.


    www.64bitlabs.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Darkparadise bunu yazdı
    SinusX bunu yazdı

    başıma bela sardın bu oyunu ^^ ama bitirdim içim rahatladı

    Score: 9,590,600

    10,477,200


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    SinusX bunu yazdı

    14,121,000

    proje yaparken iyi geldi eyvallah kafam dağıldı :)

     

Toplam Hit: 1035 Toplam Mesaj: 10