Nfs Multiplayer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    arkadaslar nfs5 multiplayer oynamak istiyoz iki bilgisayari wireless le bagliyoz ama oyuna girince ip adresi istiyor unuda giriyoz ama bir turlu baglanamiyoz nasil yapacaz bilen arkadaslar varsa bi el atsin

    yan cizdim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    alla alla. biz evde nfs most wanted oynuodk 2 pc bi laptop öle bi sorun olmuodu sitedii ip pc lerin ip si olabilir.

    Yerel Ağ bağlantısı durumu >  Destek > IP adresi

    orda yazması lazım zaten

    bide ağ kurdunuz mu 2 makinayada ?


    www.yesilgrow.com - Growshop
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    yerel ag kurduk ip adresinide giriyoruz ama olmuyor hala cozemedik

    yan cizdim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yerel ag kurduk ip adresinide giriyoruz ama olmuyor hala cozemedik
    ----------------------------

    güvenlik duvarlarınız kapalımı ?

    olmazsa başka bi oyun deneyin oda olmazsa sorun ağ dadır 


    www.yesilgrow.com - Growshop
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    acik ama olmuyor baska oyunda denedik yine olmuyor buyuk bi ihtimalle biz baglantida bir yerde hata yapiyoz ama nerde cozemedim

     


    yan cizdim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    acik ama olmuyor baska oyunda denedik yine olmuyor buyuk bi ihtimalle biz baglantida bir yerde hata yapiyoz ama nerde cozemedim

     


    -----------------------------

     

    biraz geç oldu sanki :)

    hocam güvenlik duvarının kapalı olması lazım :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
Toplam Hit: 818 Toplam Mesaj: 6