Nfs Multiplayer
-
arkadaslar nfs5 multiplayer oynamak istiyoz iki bilgisayari wireless le bagliyoz ama oyuna girince ip adresi istiyor unuda giriyoz ama bir turlu baglanamiyoz nasil yapacaz bilen arkadaslar varsa bi el atsin
-
alla alla. biz evde nfs most wanted oynuodk 2 pc bi laptop öle bi sorun olmuodu sitedii ip pc lerin ip si olabilir.
Yerel Ağ bağlantısı durumu > Destek > IP adresi
orda yazması lazım zaten
bide ağ kurdunuz mu 2 makinayada ?
-
yerel ag kurduk ip adresinide giriyoruz ama olmuyor hala cozemedik
-
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------
yerel ag kurduk ip adresinide giriyoruz ama olmuyor hala cozemedik
----------------------------güvenlik duvarlarınız kapalımı ?
olmazsa başka bi oyun deneyin oda olmazsa sorun ağ dadır
-
acik ama olmuyor baska oyunda denedik yine olmuyor buyuk bi ihtimalle biz baglantida bir yerde hata yapiyoz ama nerde cozemedim
-
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------acik ama olmuyor baska oyunda denedik yine olmuyor buyuk bi ihtimalle biz baglantida bir yerde hata yapiyoz ama nerde cozemedim
-----------------------------biraz geç oldu sanki :)
hocam güvenlik duvarının kapalı olması lazım :)
