NFS Undercover G25 Sorunu
-
Selam beyler Oyunu g25 direksiyon seti ile oynamak istiyorum fakat oyun direksiyonu görmüyo ne ayarlarda nede oyun icinde ne yapmalıyım
-
logitech g25 di mi ? ah ah hayallerimin direksiyonu :)
önce direksiyonu takıp tanıttıktan sonra oyunu açmalısın hocam, oyunu açtıktan sonra direksiyonu takarsan olmaz
pcnin direksiyonu oyun kumandası olarak tanıdığına emin ol, denetim masasındaki oyun kumandaları bölümüne bak kontrol et
sonra oyunun ayarlarında control bölümünde klavyeden joystick e geçir, yine de olmuyorsa garip :/
Toplam Hit: 1180 Toplam Mesaj: 2
