folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder NFS Undercover G25 Sorunu



NFS Undercover G25 Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    Selam beyler Oyunu g25 direksiyon seti ile oynamak istiyorum fakat oyun direksiyonu görmüyo ne ayarlarda nede oyun icinde ne yapmalıyım

    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    logitech g25 di mi ? ah ah hayallerimin direksiyonu :)

    önce direksiyonu takıp tanıttıktan sonra oyunu açmalısın hocam, oyunu açtıktan sonra direksiyonu takarsan olmaz

    pcnin direksiyonu oyun kumandası olarak tanıdığına emin ol, denetim masasındaki oyun kumandaları bölümüne bak kontrol et

    sonra oyunun ayarlarında control bölümünde klavyeden joystick e geçir, yine de olmuyorsa garip :/

    http://kocaer.me
Toplam Hit: 1180 Toplam Mesaj: 2