Niçin Böyle Yapıyo
-
S.a. tahribat milleti arkadaşlar ben Windows xp home edition kullanıcısıyım. benim bilgisayarımı sıfır kurduğumda twin diye admin kullancı kardes diyede kardeşlerim için sınırlı kullanıcı açtım ama daha sonra saati değiştirmeye girdiğimde

diye hata werdi ama admin kullancıyım ama hesap ayarlarım aynen bu şekil

resmimi değiştirmeye kalkdığımda ise

diğer özelliklerim ise aynen böle

GÜVENLİ MOD a girdiğimde 2 kullanıcı çıkıyo twin ve admin diye ikisinede girdiğimde küçük bir kutucuk çıkıyo ve galiba benim buraya girmeye yetkim olmadını sölüyo ve kendini reset atıyo normal windows giriyo.Bilgisayarımda hiçbir sorunum yok uçak gibi ama işte bunlar beni rahatsız ediyo.Yardımlarınızı bekliyorum
:smt006 -
Selam..
Abi virüs,trojan v.s v.s programlar yüzünden olabilir antivirüs antispy ne varsa tarattır.Yeni bi admin kullanıcı açmayı dene olmuyosa formatı at backupladıktan sonra yani başka çare olduğunu sanmıyorum(BİDE SİSTEM GERİ YÜKLEME VAR TABİ İPTAL ETMEDİYSEN)...
-
hajı bilgisayarında deepfreeze kurulu ondan yapıyo saati değiştirmene deepfreeze izin vermez. sen değiştirmek istiyosan deepfreeze pasif yapacan.admin felan değil o iş deepfreezden ben deepfreeze kurulu bilgisayarı hemen anlarım çünkü bende kullanıyom

-
iyide ben deep freeze kullanmıyom
2 bunun solucan trojanla alakası yok + benim pc de internet tok ve kaspersky var hafta 1 tarıyorum bununla ilgisi söz konusu olan benim açtığım kullanıcı hesaplarından dolayı bit ksııtlama war
