

Nintendo Ds Lite Edition Kullananlar ?
-
Selam arkadaslar,
Nintendo ds lite bulduk saolsun Sunnetchi_Efhendy [Bugra Abi :P] Sayesinde de ; kafama takılan bazı soru işaretleri var..
Şimdi bu aletin oyunları için r5 , n5 revulation kart , supercard , rstt falan diyorlar onlar nasıl işe yarar mı ?
bizi yarı yolda bırakmaz dimi :)
malum aletin oyunları pahalı bunu kıs yoldan kapatmam lazım :) zaten kardeşime aldığım için bi mario kart oynar bi de tekken falan..
bi de video oynatma işlemleri falan nasıl...
Biizm yeğende oldugu için diğer tüm fonksiyonlarını biliyorum :) bunlarda yardımcı olmanız yeterli :)
Teşekkürler.. -
yok mu hiç nintendo kullanan ? :|
-
hocam nintendo dsde video izleyemezsin.buna ek olarak tekken oyunu nintendoda yok mariokart oyunuda güzel bi yarış oyunudur
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------
nintendo ds gecmiste kaldi artik nurky millet wii oynuyo demek :)
-----------------------------
abi zaten kardesime aldıgımı sende biliyorsun :)
gün olcak ama bende wii alacam at yarışı oynucam wii 'de: )
-
hop durun ben varım :D.Bak şimdi sana anlatayım ben ilk ds lite ı aldığımda mal gibi oyunlara 100 ytl bayıldım 2 kere.Sonradan aklım başıma geldi gittigidiyordan R4 kartı aldım 2gb mcro sd ile birlikte siteden de çatır çatır oyunalrı indiriyorum daha oyun çıktığı saniye ben onu oynuyor oluyorum ayrıca R4 ile ds ine programlar da yükleyebiliyorsun.Bu sayede MP3 çalar video oynatıcı internet browser ,paint organizer , ebook okuyucusu gibi akla hayale gelmeyecek daha bisürü işlev için kullanabiliyorsun.Eğer R4 gibi bişey alırsan oyunları prog falan hangi sitelerden indireceğini sana gösterbilirim.Takıldığın konu da olursa bana sorabilirsin
-
bulanik bunu yazdı:
-----------------------------
hocam nintendo dsde video izleyemezsin-----------------------------
Çatır Çatır izlersin hemde istediğin videoyu ;)
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------bulanik bunu yazdı:
-----------------------------
hocam nintendo dsde video izleyemezsin-----------------------------
Çatır Çatır izlersin hemde istediğin videoyu ;)
-----------------------------anlatsana:D
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
hop durun ben varım :D.Bak şimdi sana anlatayım ben ilk ds lite ı aldığımda mal gibi oyunlara 100 ytl bayıldım 2 kere.Sonradan aklım başıma geldi gittigidiyordan R4 kartı aldım 2gb mcro sd ile birlikte siteden de çatır çatır oyunalrı indiriyorum daha oyun çıktığı saniye ben onu oynuyor oluyorum ayrıca R4 ile ds ine programlar da yükleyebiliyorsun.Bu sayede MP3 çalar video oynatıcı internet browser ,paint organizer , ebook okuyucusu gibi akla hayale gelmeyecek daha bisürü işlev için kullanabiliyorsun.Eğer R4 gibi bişey alırsan oyunları prog falan hangi sitelerden indireceğini sana gösterbilirim.Takıldığın konu da olursa bana sorabilirsin
-----------------------------
tamam hocam eyvallah..
R4 kart siparişi vereyim bne o zaman..
bugra abi duy bu sesi :)
şu siteleri falan da yazsan iyi olur şimdi indireyim :D -
oyunları indirmek için:
http://www.romulation.net/NDS/ yalnız siteye üye olman gerekir ve oyunları indirirken dikkat et (U) veya (E) yazanları indir diğerleri başka dillerde bunlar avrupa ve amerika için
en güncel oyun haberleri ve ekran görüntüleri için
http://www.ds-scene.net/ ayrıca bu sitede Homebrew (ev yapımı) programları da bulabilirsin
video oynatıcı içinse moonshel diye bir program var ama o R4 alırsan içinde geliyor yoksa ds-scenenin download bölümünü kurcala ingilizcen de iyiyse bulursun bisürü program ;)
Ayrıca ds programları arasında en sevdiğim ds den bilgisayar kontrolünü sağlayan program :D.kardeşim bilg başına geçtiğinde deli ediyorum dokunmatik ekranla mouse u kontrol edip ds in ekranından oyunlarını falan kapıyorum
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------
nintendo ds gecmiste kaldi artik nurky millet wii oynuyo demek :)
-----------------------------
abi zaten kardesime aldıgımı sende biliyorsun :)
gün olcak ama bende wii alacam at yarışı oynucam wii 'de: )
-----------------------------Ya yalan soyleme Nurky ya. Biliyoruz bal gibi de kendine aldigini :)
-----------------------------
yok abi ben oynamam çocuk çok heves etti :P
ama arada belki nintendogs falan oynarım :)
@ torpedo_xl :
teşekkürler hocam :)
bi pm uzagımdasın bundan sonra sık sık rahatsız ederim seni :) -
sorun değil benim gibi kardeşine alma bahanesiyle kendine ds alan bir tarikqat muridi görmek güzel :D