Niye Böyle Bi Olay Varki A.Q :S
-
http://excaliburr.cjb.net/tahri.jpg
Niye kendimize Özel mesaj atabilioz :D annayamadım -
tahribata özel bi şe değil bu diğer forumlarda denersen ordada atabildiğini görürsün.hea niye atabiliyoz bende bilmiyom :)
-
İyide dierlerinden biraz farkımız olsun amk :D
-
Hiç kimse pm atmaz murid
depresyona girmesin. diye yapılmıs olabilir. iyi bişe -
yok lan Düzenleye basıcama özel msj a bastım :D o yüzden ilgimi çekti... sizede bişii sölenmior haa. :)
-
bırakın kendine mesaj atmak isteyenler atsın
belki arkadaş bu şekilde kendisini yalnız hissetmeyecek :)
Toplam Hit: 1147 Toplam Mesaj: 6
