Niye Bu Sayfa Açılmıyor?
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=admin&folderid=30874
Bu sayfayı neden açamıyoruz?
konu başlığı:
"admin bölümü ben senin amk"
"sen buraya bakamassın koç hadi şimdi siktr git"
şeklinde 1 mesaj çıkıyo? -
üstteki adresi aramadan admin diye aratınca buldum.
normal olarak http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=30874 bakınca da açılmıyor. -
sen buraya bakamassın koç hadi şimdi siktr git
bu cıkıyo :)
hangı bolum bura ? -
:) açılmadığı için açılmıyor hoja..
bakamazmışsın işte.. :) yok kilidi kaybolmuş o odanın girilmiyor :) -
Ya o bu değil... bunu nasıl buldun onu soylesene :D
-
Harbiden la sen orayı nası buldun a.q :)
-
Senın o sayfaya bakman ıcın admın olman lazım kardesım :)
Bıraz calıs emınım olursun o sayfaya da bakar merakını gıdermıs olursun :) -
aramaya admin yazınca çıkıyor başlıkta admin bölümü ben senin amk
-
admin ve modLara ösel bi yer işte ;)
-
abü hadi şimdi sktir git yazıo daha ne kurcalıon :P
Toplam Hit: 1349 Toplam Mesaj: 10
