No İp Hizmetinden Yararlanamıyorum
-
arkadaşlar no ipye işim düştü istediğim herzamanki gibi benim dinamik adresimi herdefasında bir subdomaine yönlendirmesiydi ancak sanırım buhizmet kalkmış normal domain ismi istiyorlar ama tam anlıyamadım ingilizcesi iyi olanlar bir bakabilirmi
-
çok basit bişi istedim yokmu bilen no ip nin alternatifide olur yokmu önerebileceğiniz bişey
-
no-ip almak için birsürü videolu anlatım var. yapamazsan ben hallederim :) malum iş galiba :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
no-ip almak için birsürü videolu anlatım var. yapamazsan ben hallederim :) malum iş galiba :D
-----------------------------hocam daha önce çok yaptım ama şimdi hesap açıyorum ancak subdomain alamıyorum sen bi halletsen habide evet malum iş
-
tamam hocam özelden mesaj at yapıyım işini. gece açıkmısın? gece açıkmısın derken konuyu başka yere çekmeyin la :D
-
Pcdoktor kendine arkadaş ediniyo mersinden :D muahahaa meraketme çekmeyiz :D heheeehee
-
KarasuZanu bunu yazdı:
-----------------------------Pcdoktor kendine arkadaş ediniyo mersinden :D muahahaa meraketme çekmeyiz :D heheeehee
-----------------------------
sen açımısın adasdasd :D neyse arkadaşın(buraya dikkat arkadaşın edim gasdasd :D) meselesi halloldu. sorunu olan yazabilir elimden geldiğince yardım ederim -
malum iş ne la ?
(çok ayıpsa pmden şey yapın)
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------malum iş ne la ?
(çok ayıpsa pmden şey yapın)
-----------------------------
malumunuz holyone cia ile işbirliğinde olduğundan böyle yazışıyoruz çaktırma devam et. -
dalga geçmeyin len :)
-
Randevu sitesi mi la burası :|
