NO-IP Nasıl Alınır?
-
arkadaşlar benim ip dinamik ip. Bu no-ip denilen siteden almak istiyorum ücretsiz mi bu statik ip alma olayı, bir de forumlarda bulamadım ya da gözümden kaçmış olabilir. Sİzden ricam aşama aşama türkçe anlatan bir yer varmı? Nasıl kullanabiliriz bir de. Yani her pcyi açtığımda bu almış olduğum ip yi nereye yazıcam. Şimdiden saolun..
-
bu ikisi iyidir ama hangisi en iyi dersen ben dyndns derim çünki developerlar için serbest client geliştirme imkanı sunuo
-
dyndns iyidir ama fazla guvenmeyin. Bi gun hicbi aciklama yapmadan iptal ederler. Bizim ba$imiza geldi :)
-
okey de benim anlamadığım bu no-ip' e girdim ben ama dens yi alamadım. Alsak da nasıl kullanılacağını bilemiyorum Yani bu DNS' yi her girişimde PC' yemi yazacağım nasıl olacak. Bu arada gene de verdiğin site için saol ancak ben no-ip' i biliyorum da nasıl bu siteyi kullanacağımı bilemiyorum. İlgin için gene de teşekkür
-
dokuman yokmu :S
Toplam Hit: 4051 Toplam Mesaj: 5
