NO-IP Nasıl Alınır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vertigoneto
    vertigoneto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar benim ip dinamik  ip. Bu no-ip denilen siteden almak istiyorum ücretsiz mi bu statik ip alma olayı, bir de forumlarda bulamadım ya da gözümden kaçmış olabilir. Sİzden ricam aşama aşama türkçe anlatan bir yer varmı? Nasıl kullanabiliriz bir de. Yani her pcyi açtığımda bu almış olduğum ip yi nereye yazıcam. Şimdiden saolun..

    Hayatta iki şey sonsuzdur. Bİrincisi evren ikincisi insanların aptallığı. Ancak birincisinden o kadar emin değilim. <br> <br> A.Aynştayn <br>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    http://www.no-ip.com


    http://www.dyndns.org/


    bu ikisi iyidir ama hangisi en iyi dersen ben dyndns derim çünki developerlar için serbest client geliştirme imkanı sunuo


     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    dyndns iyidir ama fazla guvenmeyin. Bi gun hicbi aciklama yapmadan iptal ederler. Bizim ba$imiza geldi :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vertigoneto
    vertigoneto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    okey de benim anlamadığım bu no-ip' e girdim ben ama dens yi alamadım. Alsak da nasıl kullanılacağını bilemiyorum Yani bu DNS' yi her girişimde PC' yemi yazacağım nasıl olacak. Bu arada gene de verdiğin site için saol ancak ben no-ip' i biliyorum da nasıl bu siteyi kullanacağımı bilemiyorum. İlgin için gene de teşekkür

    Hayatta iki şey sonsuzdur. Bİrincisi evren ikincisi insanların aptallığı. Ancak birincisinden o kadar emin değilim. <br> <br> A.Aynştayn <br>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    dokuman yokmu :S


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
Toplam Hit: 4051 Toplam Mesaj: 5