Nöbet Listesi Hazırlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    Sayın hocalar, hacılar her ay hazırlamam gereken nöbet listeleri var..Bir örneğini hazırlamış olduğum aşağıdaki nöbet listesini her ay kendi otomatık oluşturacak şekilde nasıl hazırlarım..

    Nöbetler 3 vardiye şeklinde haftada 1 gün izin ve nöbetler haftalık değişiyor kişi bu hafta 23-07 nöbeti tuttuysa izinden sonra 15-23 nöbetine geliyor tekrar izin ve 07-15 nöbetine geliyor..

    istediğim şey örnek nöbet listesi nisan, ben mayıs nöbetine ilgili kişinin ismini grdimmi mayıs ayı nöbeti otomatik oluşssun..ama nisanın devamı şeklinde nöbetler devam etmeli..

     

     

    excel dosyasınıda upload ettim..

    http://s3.dosya.tc/server22/nXdBJ3/Kitap1.xlsx.html

    Babayiğit bir müritten yardımlarını bekliyorum..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    http://www.memurlar.net/haber/42826/ Hocam buraya bak istersen.

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    http://www.memurlar.net/haber/42826/ Hocam buraya bak istersen.

    hocam benim istediğim şekilde değil..bana excelden anlayan arkadaş hayrına bu liste formatında hazırlayabilirse çok makbule geçer..

    eXeLanS tarafından 01/May/14 17:35 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    askerde arkadaşlar yanılmıyosam bunu kullanıyolardı nöbet otomatik dengelemede.

    http://sadi.me/english/post/2013/03/31/Sadi-Cavus-Er-Nobet-Program%C4%B1

     

    indirip bende bakarım bumuydu diye ama sanırım bu. bu program senin işini fazlası ile görür. adam kodları da vermiş. istersen geliştirilmesi gereken yerleri az bi meblaya da geliştirtebilirsin.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    ____


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    varmı yardımcı olacak arkadaşlar...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Acelesi var mi?

     edit: Yapacaktım da ekteki dosya ile senin anlatmaya çalıştığın arasında alaka kuramadım?

    ekteki dosyanın doğruluğunu teyit edermisin.

    real_agabey tarafından 03/May/14 21:09 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    real_agabey bunu yazdı

    Acelesi var mi?

     edit: Yapacaktım da ekteki dosya ile senin anlatmaya çalıştığın arasında alaka kuramadım?

    ekteki dosyanın doğruluğunu teyit edermisin.

    hocam acelesi yok..Ekteki dosya doğrudur.

    hocam şöyle olmalı örnekteki nisan ayı nöbeti Alinin 3 gece nöbeti daha kalmış mehmetin ise 4 gün daha 15-23 nöbeti var ben mayıs ayı nöbetlerini yazarken aliye 23-07 hanesine ilk nöbetini yazdımmı geri kalanı 2 günkü geceyi kendi girsin ve diğer nöbet günleride otomatik oluşsun  istiyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Halen, anlatmaya çalıştığınla dosyayı örtüştüremedim.

    Bizim fabrikanın vardiya duzenide anlattigin gibi.

    3 vardiyada nöbet boşluğu olmasın diye en az 4 kişi olması gerek. 2 kişinin ayni anda tuttugu vardiyalarda degisken ama neye gore.????

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Wala ben anladığım şekilde nobetin olması gerektiği şekilde şöyle yapardım, anlayan ve c# bilen varsa düzeltsn

     


            private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
            {
                dateTimePicker2.Value = dateTimePicker1.Value.AddMonths(1);
            }


            public string[] elemanlar = new string[] { "ALİ", "AYŞE", "MERVE", "MEHMET" };
            public string[] nobetler = new string[] { "7:00", "15:00", "23:00" };
            public int elemanindex =-1;
            private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
            {
                DateTime d1 = dateTimePicker1.Value;
                DateTime d2= dateTimePicker2.Value;

                while (d1<d2)
                {
                    DayOfWeek wd = d1.DayOfWeek;
                    Console.Write(d1.ToString() + "\t" + wd.ToString() + "\t");
                    for (int i = 0; i < nobetler.Length; i++)
                {


                 elemanindex=((elemanindex+1) % elemanlar.Length);
                 string eleman = elemanlar[elemanindex];
                 Console.Write(eleman+"\t");
                }
                    Console.WriteLine("");

                    d1 = d1.AddDays(1);
                }
            }


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    real_agabey bunu yazdı

    Halen, anlatmaya çalıştığınla dosyayı örtüştüremedim.

    Bizim fabrikanın vardiya duzenide anlattigin gibi.

    3 vardiyada nöbet boşluğu olmasın diye en az 4 kişi olması gerek. 2 kişinin ayni anda tuttugu vardiyalarda degisken ama neye gore.????

    hocam en az 4 kişi zaten, ayşeyle merve 3 gün çift nöbet tutuyor diğer nöbetçilerin izinlerini ayarlamak için olması gerektiği gibi..

Toplam Hit: 10362 Toplam Mesaj: 11