folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder NOD32 Kullananlar Bi Bakar Mısınız?



NOD32 Kullananlar Bi Bakar Mısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Demin açtım pcyi. Internet Explorerde kasıntılar vardı. Linkin üzerine gelince mausun cursoru değişmiyodu, sayfayı aşağa kaydırdığımda geç geliyodu vs vs. Yavaştı yani. Pc de yavaştı. Dedim bu nedir ya bu kadar uzun sürmemesi lazım. Girdim görev yöneticisine. Baktım "ekrn.exe" diye bişey var %92 kullanıyodu cpu. Sonlandırdım nu. Düzeldi pc kendine geldi. Arattım c: sürüsünde ekrn.exe dosyasını. Nod32 klasörünün içinde buldu. ss aldım. Şimdi sizden istediğim C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus içinde bu bahsettiğim dosya var mı? belki bi virüs olabilir diye düşündüm kendisini nod32 dosyaları içine kopyalamış. diye. belki de anti virüsün kendi dosyalarındandır bu aralar zaten tereddütlüyüm. o yüzden sormak istedim.


    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    var eminim :)

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kardelen442
    kardelen442's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    NOD un çalışan exe dosyaları egui.exe ve ekern.exe dir.Tek başına çalıştığında bir problem yok ama farklı uygulamalarla çalıştığında sistemde donmalara neden olabiliyor.ekern genelde 30mb egui.exede 6 mb civarında çalışıyo.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    v2.7 kullnıom bnde o dosya yok :|

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ramses
    ramses's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    bende de ayni dosya var ayni sndeki gibi cok kasiyor ara sira.. oyle olunca ekrn yi sonlandiriyorum zaten o bir sure sonra yada tekrar ihtiyac duyuldugunda tekrar

    kendisini cagiriyor.. 


    Bugun cok farkli olacak...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    tamam arkadaşlar çok saolun.

    @nickneyime  : bendeki 3.0 Farklı sürüm olduğu içindir.


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 2157 Toplam Mesaj: 6