Nokia 1100 Değere Bindi
-
Nokia’nın 1100 modeli inanılmaz fiyatlara alıcı buluyor.
2003 yılında piyasaya çıkan ve çok da fazla özelliği bulunmayan Nokia’nın 1100 modeli cep telefonları bu aralar çok yüksek fiyatlarla alıcı buluyor. Çok yüksek fiyat derken aklınıza ne geliyor bilmiyoruz ama Almanya’da bu telefonun 25000 Euro’ya satıldığı söyleniyor.
Bu basit telefona bu kadar para verilmesinin sebebi cihazda bulunan bir açık nedeniyle hacker’ların SIM kart kullanmadan bankaların SMS ağlarına girebilmesi. Sadece Almanya’da satılan modellerde olduğu söylenen bu açık sayesinde bankaların kullanıcılarına gönderdikleri şifre ve bilgiler elde edilebiliyor.
Konu hakkında bir açıklama yapan Nokia, telefonlarında herhangi bir yazılımsal açık bulunmadığını iddia etti. Ancak eğer böyle bir açık olmasaydı kimse de bu eski cihaza 25000 Euro vermezdi diye düşünüyoruz.
Emre DemirayKaynak:http://www.techno-labs.com/1/6832/1/Nokia_1100_değere_bindi.html
bendede var bu alman yapimi 1100 dan isteyen olursa 15000 E den veririm :)
-
sadece belli bi zamanda üretilmiş ve Berlin'de satılmış az miktarda 1100
olaydı parayı bulurduk ama para için değer mi adamların ne yapacağını bile bile?
-
Haberin kaynağına baktım yukardaki linkten. gülmekten kırıldım :) herifin biri oraya ciddi ciddi şöyle bi yorum karalamış "29.04.2009 13:50 - elimdekinin işe yarayıp yaramıcanı nerden anlıcam ben.ilk defa zengin olma şansı yakaladım yardım lütfenn :( " :DD
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------sadece belli bi zamanda üretilmiş ve Berlin'de satılmış az miktarda 1100
olaydı parayı bulurduk ama para için değer mi adamların ne yapacağını bile bile?
-----------------------------Prometheus, arkadaşlar hacker mantığıyla hareket ediyorlar yani bu onlar için kaçırılmaz bir fırsat :) herkes senle ben gibi beyaz şapkalı değil ;D
-
asparagas bir haber
sürekli çıkar böyle şehir efsaneleri
hadi bi keramet var bu telefonda diyelim klonlamak zor birşey mi?
yazılımındaki bir bugdan kaynaklanan bir hikmeti varmış(mış) e o zaman beynini kopyalayın insan beynini dahi okuyabilen günümüz teknolojisinde kıytırık bir telefonu kopyalamak zor olmasa gerek.
-
:DD siteden bellı dedegılmı hocam zaten.Neydı bı ara manyak gıbı mıllet cıvalı lamba arıyordu.Yokenerjı olarak kullanılıcak.Yok hava alanlarında sılahın yanından gecerken kontrol noktasında alarm vermıycek.Mantık nasılsa ''ha bu arada butunuyle gecılen x ray ı nasıl gecıcek muamma'' =D
-
evet kırmızı civa varmış içinde :D:D
-
haber gerçektir ama bayağı eskidir =))
piyasada kalmamıştır artık :P =))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------haber gerçektir ama bayağı eskidir =))
piyasada kalmamıştır artık :P =))
-----------------------------piyasanın gurusu sensin herhalde:)
ne kadar emin konuşuyorsun böyle. bende var 1100 kriterlere uyuyor 50 liraya verecem fazla parada gözüm yok ama kargo senden:D
-
bende varda nereye satacağımı bilmiom :P
babamda 25k ya alıcı buluo diye getirti :D hala evde duruo
