Nokia 1100 Değere Bindi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek


    Nokia’nın 1100 modeli inanılmaz fiyatlara alıcı buluyor.


    2003 yılında piyasaya çıkan ve çok da fazla özelliği bulunmayan Nokia’nın 1100 modeli cep telefonları bu aralar çok yüksek fiyatlarla alıcı buluyor. Çok yüksek fiyat derken aklınıza ne geliyor bilmiyoruz ama Almanya’da bu telefonun 25000 Euro’ya satıldığı söyleniyor. 

    Bu basit telefona bu kadar para verilmesinin sebebi cihazda bulunan bir açık nedeniyle hacker’ların SIM kart kullanmadan bankaların SMS ağlarına girebilmesi. Sadece Almanya’da satılan modellerde olduğu söylenen bu açık sayesinde bankaların kullanıcılarına gönderdikleri şifre ve bilgiler elde edilebiliyor.

    Konu hakkında bir açıklama yapan Nokia, telefonlarında herhangi bir yazılımsal açık bulunmadığını iddia etti. Ancak eğer böyle bir açık olmasaydı kimse de bu eski cihaza 25000 Euro vermezdi diye düşünüyoruz.

    Emre Demiray

    Kaynak:http://www.techno-labs.com/1/6832/1/Nokia_1100_değere_bindi.html 

     

    bendede var bu alman yapimi 1100 dan isteyen olursa 15000 E den veririm :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    sadece belli bi zamanda üretilmiş ve Berlin'de satılmış az miktarda 1100

    olaydı parayı bulurduk ama para için değer mi adamların ne yapacağını bile bile? 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Haberin kaynağına baktım yukardaki linkten. gülmekten kırıldım :) herifin biri oraya ciddi ciddi şöyle bi yorum karalamış  "29.04.2009 13:50 - elimdekinin işe yarayıp yaramıcanı nerden anlıcam ben.ilk defa zengin olma şansı yakaladım yardım lütfenn :( "  :DD

    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece belli bi zamanda üretilmiş ve Berlin'de satılmış az miktarda 1100

    olaydı parayı bulurduk ama para için değer mi adamların ne yapacağını bile bile? 


    -----------------------------

    Prometheus, arkadaşlar hacker mantığıyla hareket ediyorlar yani bu onlar için kaçırılmaz bir fırsat :) herkes senle ben gibi beyaz şapkalı değil ;D


    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    asparagas bir haber 

    sürekli çıkar böyle şehir efsaneleri

    hadi bi keramet var bu telefonda diyelim klonlamak zor birşey mi?

    yazılımındaki bir bugdan kaynaklanan bir hikmeti varmış(mış) e o zaman beynini kopyalayın insan beynini dahi okuyabilen günümüz teknolojisinde kıytırık bir telefonu kopyalamak zor olmasa gerek. 


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    :DD siteden bellı dedegılmı hocam zaten.Neydı bı ara manyak gıbı mıllet cıvalı lamba arıyordu.Yokenerjı olarak kullanılıcak.Yok hava alanlarında  sılahın yanından gecerken kontrol noktasında alarm vermıycek.Mantık nasılsa ''ha bu arada butunuyle gecılen x ray ı nasıl gecıcek muamma''  =D

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    evet kırmızı civa varmış içinde :D:D

    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    haber gerçektir ama bayağı eskidir =))

    piyasada kalmamıştır artık :P =))


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Yeah bunu yazdı:
    -----------------------------

    haber gerçektir ama bayağı eskidir =))

    piyasada kalmamıştır artık :P =))


    -----------------------------

     

    piyasanın gurusu sensin herhalde:)

    ne kadar emin konuşuyorsun böyle. bende var 1100 kriterlere uyuyor 50 liraya verecem fazla parada gözüm yok ama kargo senden:D 


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    bende varda nereye satacağımı bilmiom :P

    babamda 25k ya alıcı buluo diye getirti :D hala evde duruo


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
Toplam Hit: 2230 Toplam Mesaj: 10