Nokia 1100 Sms Gelmiyor(Yardım)
-
Müridler merhaba benim bir arkadaşın nokia 1100 ı var mesaj gelmiyor ama atabiliyor bu neden kaynaklıdır acaba hiç bişe bulamadım
-
bi kişiden mi gelmiyor yoksa herkesden mi?
-
sadece bir numaradanmış hocam
-
yanlışlıkla o numarayı engellemiştir. o numaradan mesaj geldiğinde sadece telefonun ışığı yanıyordur büyük ihtimal, azıcık kurcalasın bulur tam hatırlamıyorum nereden yapıldığını.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
yanlışlıkla o numarayı engellemiştir. o numaradan mesaj geldiğinde sadece telefonun ışığı yanıyordur büyük ihtimal, azıcık kurcalasın bulur tam hatırlamıyorum nereden yapıldığını.
-----------------------------peki bu telefonda öyle bir özellik varmı ?
-
1200'da var.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
1200'da var.
-----------------------------sağol hocam teşekkürler
-
menüye giriceksin. daha sonra oradan engellenen numaraları bulucaksın. numarayı siliceksin. bitti.
