Nokia 5230 Ekran Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ARIZALI
    ARIZALI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    Arkadaslar merhaba. Nokia 5230 telefonumda böyle bir sorun var :

    [IMG]http://i49.tinypic.com/w8ayht.jpg[/IMG]

    Bu donanim mi yoksa yazilim sorunu mudur? Tedavisi var midir?

    Sürekli oluyo bu. Bazen cabuk düzeliyo ekran, bazen dakikalarca bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    bence hocam bir yazılım attırmayı dene eğer düzelmezse sorun ekrandadır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Bende 5800 var bende de oluyo aynısı. Çizik olsun bu.


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swinlarg
    swinlarg's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2009
    Erkek

    Aynı telefon bendede var,aynı sorun bendede oldu sogukta olmaya basladıgını farkettim ekrana fön makinesini tutup ısıtıyodum bi süre idare ediyordu.. sonra garantiye verdim ekranı degiştirdiler.eger garantisi varsa direk garantiye ver 2 haftaya kadar yapıyorlar..


    siyah beyaz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ARIZALI
    ARIZALI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    Donanim sorunu yani :-( Tesekkürler dostlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYLaZzz
    HaYLaZzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2008
    Erkek

    hocam cihaza zarar vermeden sökebilceksen çözüm olabilir ekranın üst kısmına ince bi mıknatıs yapıştırırsan bu sorun düzelebilir ama darbeden sonra olduysa ekran zarar görmüştür, değişmesi lazım 


    Hayat bir bilgisayar oyunu gibi bölümlerden oluşur. Her seferinde bir bölüm geçersin ve ilerlersin. Bölümü geçmek için verdiğin mücadelede karşına çıkan sorunları ve güçlükleri aştığın zaman elde edeceğin puanlar hanene tecrübe olarak işlenecektir. (Her hakkı bende saklıdır) Hırçın Karadenizin Bıçkın Delikanlısı www.iphonebuca.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Hortlatmak istemezdim ama belki aynı sorunu yaşayıpta telefonunu sökmeye korkanlar veya sökmeye aleti olmayanlar vardır benim gibi .

    Onlara şu oyuncak mıknatısları öneriyorum. Hani şu havaya atınca yapışan 2li mıknatıslar.

    Tuş kilidini açarken Nokia ile XpressMusic yazan yere tutarsanız açılıyor. 

    Bir de evdeyken olmayıpta dışardayken hep olması çok sinir edici :)

    maxxis39 tarafından 09/Eyl/12 14:07 tarihinde düzenlenmiştir

    ..
Toplam Hit: 3055 Toplam Mesaj: 7