Nokia 5230 Ekran Sorunu
-
Arkadaslar merhaba. Nokia 5230 telefonumda böyle bir sorun var :
[IMG]http://i49.tinypic.com/w8ayht.jpg[/IMG]
Bu donanim mi yoksa yazilim sorunu mudur? Tedavisi var midir?
Sürekli oluyo bu. Bazen cabuk düzeliyo ekran, bazen dakikalarca bekliyorum.
-
bence hocam bir yazılım attırmayı dene eğer düzelmezse sorun ekrandadır.
-
Bende 5800 var bende de oluyo aynısı. Çizik olsun bu.
-
Aynı telefon bendede var,aynı sorun bendede oldu sogukta olmaya basladıgını farkettim ekrana fön makinesini tutup ısıtıyodum bi süre idare ediyordu.. sonra garantiye verdim ekranı degiştirdiler.eger garantisi varsa direk garantiye ver 2 haftaya kadar yapıyorlar..
-
Donanim sorunu yani :-( Tesekkürler dostlar.
-
hocam cihaza zarar vermeden sökebilceksen çözüm olabilir ekranın üst kısmına ince bi mıknatıs yapıştırırsan bu sorun düzelebilir ama darbeden sonra olduysa ekran zarar görmüştür, değişmesi lazım
-
Hortlatmak istemezdim ama belki aynı sorunu yaşayıpta telefonunu sökmeye korkanlar veya sökmeye aleti olmayanlar vardır benim gibi .
maxxis39 tarafından 09/Eyl/12 14:07 tarihinde düzenlenmiştir
Onlara şu oyuncak mıknatısları öneriyorum. Hani şu havaya atınca yapışan 2li mıknatıslar.
Tuş kilidini açarken Nokia ile XpressMusic yazan yere tutarsanız açılıyor.
Bir de evdeyken olmayıpta dışardayken hep olması çok sinir edici :)
