Nokıa 5610
-
Arkadaslar ben nokıa 5610 almayı dusunuorm bu telefon hakkında bılgısı olan warsa paylasrsa sewınırım.
Bide ısletım sıstemı'nın symbıan oldugunu duymusdum dorumdr prog yuklenen bı tel kullanmak ıstıorm artık
Sımdıden tesekkurler
-
Dokunmatik ekran ve 650 ytl civarı bence değmez.
Toplam Hit: 965 Toplam Mesaj: 2
