Nokıa 5610

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaslar ben nokıa 5610 almayı dusunuorm bu telefon hakkında bılgısı olan warsa paylasrsa sewınırım.
    Bide ısletım sıstemı'nın symbıan oldugunu duymusdum dorumdr prog yuklenen bı tel kullanmak ıstıorm artık

    Sımdıden tesekkurler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    Dokunmatik ekran ve 650 ytl civarı bence değmez.
Toplam Hit: 965 Toplam Mesaj: 2