Nokia 5800 Usb‘Den Telefon Hafızası
-
Nokia 5800 kullanıyorum, telefonu USB'den bilgisayara bağladığımda direk hafıza kartının içine giriyor. Telefon hafızasına ulaşmak istiyorum. Bir ara telefonu usb'den bağlarken, telefon hafızasımı - hafıza kartımı diye soruyordu ama artık sormuyor.
Nasıl halledebilirim ?
-
telefon hafızasını direk açması
hafıza kartını sorması lazım , bende öyle oluyor usb den her hangibi bir telefon bagladımda telefonun micro cd si açıldın mı diye soruo ama
kendi hafızası direk açiliyor
+
telefonu modem olarak tanıttım da da direk kendi hafızasını görüo
-
MobiMB Media Browser isimli yazılımı kur hacı. usb den bagla telefonu ve Pc suite olarak bağlansın. telefonun kendi hafızasına erişim dosya silme yada dosya ekleme yapabilirsin.
-
Bendede 5800 var her arayüzde hafıza kartını gösterir. Sen Nokia PC Suite yada Ovi Suite'yi kur. Bütün telefon içeriğine ulaşırsın.
-
PC Suite kurmaya üşeniyordum uzun süre cevap gelmeyince kurdum sorun haloldu.
Cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
