

Nokia 6630"Da Messenger Kullanmak(Soru)
-
Merhaba arkadaşlar,
Nokia 6630 tel kullanıyorum ve telsim hattım var.Acaba nasıl messenger özelliğini kullanabilirim.
müşteri hizmetlerini aradım garip şeyler söylediler yok aylık 500 kontöre abone olmanız lazım vs. diye ?
bilgisi olanlar paylaşılarsa çok sevinirim.
kolay gelsin.
-
benim bildigim telsim ayda 1000 kontür alıyo ama turkcell tak öle kullan nekadar bilmiyorum ama herkes turkcell takıp kullanıyor...
-
ewet telsim el değiştirmeden önce öyle bir saçmalıgı wardı hala warmı bilimiyorum müşteri hizmetlerini bir ara ben gprs e bağlanmak için ne yapmam gerek dersin. ama aynı ayarlarla avea ve turkcell de sorun olmuyor.. ve çok ucuz tavsiye ederim :)
-
Ya ceptemsn.com adresinden tele uygun programı indirip kurun ve telefonun bağlantı ayarları tam olsun.Bu program kayıt esnasında 8kontör alıyor,onun haricinde yazışma sıklığınıza bağlı kontör düşüyo ama bütün ay konuşsanız 100kontör yermi bilmem :) sanmamda :D
-
telsimde nete girmen için aylık 750 kontör vermen lazım. 7/24 sınırsızca kullanabilirsin aksi halde ne wap ne msn kullanamazsın telsimde. awea ve trkcell bulursan hat msn olarak verichat kullan
-
ya aqcam bu telsimin..
soyguncu resmen dalga geçiyor sanki a.k bu ne yaw 1000 kontör..
herkese yinede tşkler arkadaşlar cevaplar için ama telsim bu politikayla giderse ben daha cepten msnye giremem : )
-
eh bi zamanlar telsimde wap beleşti sonra paralı oldu bi aralarda çeşitli tekniklerle beleş olarak kullanılıyodu onun acısını çıkrıyolar :D trkcell de aynen öyle :D
Toplam Hit: 2186 Toplam Mesaj: 7