Nokia 6630"Da Messenger Kullanmak(Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek

     Merhaba arkadaşlar,

    Nokia 6630 tel kullanıyorum ve telsim hattım var.Acaba nasıl messenger özelliğini kullanabilirim.

    müşteri hizmetlerini aradım garip şeyler söylediler yok aylık 500 kontöre abone olmanız lazım vs. diye ?

     bilgisi olanlar paylaşılarsa çok sevinirim.

     kolay gelsin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    benim bildigim telsim ayda 1000 kontür alıyo ama turkcell tak öle kullan nekadar bilmiyorum ama herkes turkcell takıp kullanıyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    ewet telsim el değiştirmeden önce öyle bir saçmalıgı wardı hala warmı bilimiyorum müşteri hizmetlerini bir ara ben gprs e bağlanmak için ne yapmam gerek dersin. ama aynı ayarlarla avea ve turkcell de sorun olmuyor.. ve çok ucuz tavsiye ederim :)

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Ya ceptemsn.com adresinden tele uygun programı indirip kurun ve telefonun bağlantı ayarları tam olsun.Bu program kayıt esnasında 8kontör alıyor,onun haricinde yazışma sıklığınıza bağlı kontör düşüyo ama bütün ay konuşsanız 100kontör yermi bilmem :) sanmamda :D

    Söz gümüşse, altın paradır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    telsimde nete girmen için aylık 750 kontör vermen lazım. 7/24 sınırsızca kullanabilirsin aksi halde ne wap ne msn kullanamazsın telsimde. awea ve trkcell bulursan hat msn olarak verichat kullan

    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek

    ya aqcam bu telsimin..

    soyguncu resmen dalga geçiyor sanki a.k bu ne yaw 1000 kontör..

    herkese yinede tşkler arkadaşlar cevaplar için ama telsim bu politikayla giderse ben daha cepten msnye giremem : )

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    eh bi zamanlar telsimde wap beleşti sonra paralı oldu bi aralarda çeşitli tekniklerle beleş olarak kullanılıyodu onun acısını çıkrıyolar :D trkcell de aynen öyle :D

    :|
Toplam Hit: 2186 Toplam Mesaj: 7