Nokia C5-03 Mu Nokia 5800 Mi
-
telefö alicam bu iki telefon arasinda kaldim. Telefonlari Kullanmis olan müritlerin yorumlarini ve tavsiyelerini bekliyorum. Tabi bunlardan ayri olarakta tel. tavsiyesi yapabilirsiniz:) telefona ayirdigim bùtce 500 tl
-
ben nokia c5 kullanıyorum
artıları : kullanımı kibar , net hızı güzel , ne bileyim güzel ben beğendim
eksileri: flaş yok oto focus yok kamera kısayol tusu yok
aklıma geldikçe yazarım alırsan bi sorunu olursa ben burdayım :)
benım onerım 5800 ıkı ev arkadasımda da var bı fark goremıyorum kıbar olması bi avantaj sadece kamera da daha ıyı 5800 flaş ve focus an dolayı. önerim c5-03 dokunmatıgıde guzel
-
csr288 bunu yazdı:
-----------------------------ben nokia c5 kullanıyorum
artıları : kullanımı kibar , net hızı güzel , ne bileyim güzel ben beğendim
eksileri: flaş yok oto focus yok kamera kısayol tusu yok
aklıma geldikçe yazarım alırsan bi sorunu olursa ben burdayım :)
benım onerım 5800 ıkı ev arkadasımda da var bı fark goremıyorum kıbar olması bi avantaj sadece kamera da daha ıyı 5800 flaş ve focus an dolayı. önerim c5-03 dokunmatıgıde guzel
-----------------------------Peki c5-03'ün ses kalitesi nasıl? Müzik benim için önemlidir:D
-
samsung monte, samsung galaxy mini
-
C5-03 aldım almaz olaydım bombok bir telefon kalemi dahi yok.Çok kullanışsız rastgele ara model bir telefon.
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
C5-03 aldım almaz olaydım bombok bir telefon kalemi dahi yok.Çok kullanışsız rastgele ara model bir telefon.
-----------------------------bombok derken niçin bombok sorunu ney :d ? 5800 dan iyiyse sorun yok
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------u235 bunu yazdı:
-----------------------------
C5-03 aldım almaz olaydım bombok bir telefon kalemi dahi yok.Çok kullanışsız rastgele ara model bir telefon.
-----------------------------bombok derken niçin bombok sorunu ney :d ? 5800 dan iyiyse sorun yok
-----------------------------
5800 kullanmadımda baska model telefonlara bak istersen. 1.Menüyü sanki 3 dakikada yapmıslar gibi hiç bir şey yerli yerinde değil. 2.Butonlar falan cok kücük elle kullanılması zor yada ben kullanamıyom. 3.Tek camerası var. 4.Tuş açma kapatma bile uğraştırıyor. -
hacı ikiside değil al sana mis gibi 7110

-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
hacı ikiside değil al sana mis gibi 7110

-----------------------------:D:D hocam güldürdün beni amk.d Ben 3310 kullanırdım önceden.d
-
hacı tbt dekiler bilir bu telefonun hastasıyım ben
