Nokia N97 Tanıtıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Firmanın “her şey dahil” olarak lanse ettiği yeni ürün, 3,5 inçlik 640x360 piksel ekrana sahip. 16 milyon renk derinliğine sahip ekran 16:9 oranıyla gerçek geniş ekran deneyimini vadediyor.

    Dokunmatik ve parmak hareketlerine tepki veren teknolojiye sahip (Haptics, tactile feedback) ekranı kayarak açılan ürünün sahip olduğu tam QWERTY klavye sayesinde kullanıcılarına daha zengin kullanım olanakları sunuluyor.

    HSDPA (3G), WiFi (kablosuz ağ), GPS (Global Pozisyonlama Sistemi) radyolarına sahip ürünün batarya performansının 1,5 gün boyunca müzik dinlemeye yetecek kadar olduğu belirtiliyor.

    5MP çift LED flaşlı Carl Zeiss kameraya sahip ürün, DVD kalitesinde video kaydına ve HD (Yüksek Tanım/Çözünürlük) videoları izlemeye olanak tanıyor. Haziran 2009’da 550 Euro fiyatla pazara sunulacağı belirtilen ürün Nokia’nın şimdiye kadar iPhone karşısında pazara süreceği en güçlü donanıma sahip model.

    Teknik detaylar:
    * Boyut: 11.7 cm boy, 5.5 cm en, 1.5-1.8 cm. arası değişen kalınlık
    * Ağırlık: 160 gr.
    * HSDPA 900/1900/2100 3G, GPRS, EDGE
    * WiFi
    * 3.5 inçlik TFT dokunmatik ekran, 360 x 640 çözünürlük
    * Tam QWERTY klavye
    * El yazısı tanımlama
    * Akselerometre, yakınlık sensörü
    * Stereo hoparlörler
    * 32 GB dahili hafıza, microSD kart desteği
    * MiniUSB girişi
    * WAP ve HTML tarayıcı
    * Carl Zeiss mercek 5 megapiksel fotoğraf makinesi, saniyede 30 kare VGA video çekimi
    * GPS, A-GPS, dijital pusula, Nokia Maps 2.0,
    * MP3/WMA/WAV/eAAC+ ses, MPEG4/WMV/3gp video formatlarına destek
    * FM radyo, TV çıkışı, belge görüntüleme, sesli arama
    * Flash Lite 3
    * 6.5 saat konuşma, 430 saat bekleme süresi

    [IMG]http://img117.imageshack.us/img117/9255/20081202133734cl0.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img123.imageshack.us/img123/20081202133745nh1.jpg/1/w606.png[/IMG]

     


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    Benim telefondan pek bi farkı yok ama hafızası ucurur adamı :)

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo
    n98 i bekleyin bütün bu özelliklerin yanında 8mp kamerası olck yazılımıda daha ii olck. 1,5 yıla kadar çıkıcak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    xylgn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    n98 i bekleyin bütün bu özelliklerin yanında 8mp kamerası olck yazılımıda daha ii olck. 1,5 yıla kadar çıkıcak.
    ----------------------------- 

    o kadar geçmi yani ? o kadar bekleyecez yane :) 


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    xylgn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    n98 i bekleyin bütün bu özelliklerin yanında 8mp kamerası olck yazılımıda daha ii olck. 1,5 yıla kadar çıkıcak.
    -----------------------------
    o zaman N100'ü beklerim hepsinin 10 katı özellikte olur 5 yıl sonra :P

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    32 gb dahili hafıza oldukça etkileyici.
    ama böyle fonksiyonlara sahip bir telefonda 430 saat batarya bekleme süresi beklemek uçuk olur biraz...

    http://kocaer.me
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaZaR
    YaZaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

      N 95 alalı şurda kac ay oldu kii N 97 cıktı ...


    küçükken çikolata için agladım ... büyüdüm senin için aglıyorum .....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    lq firmasi cikardi zaten 8mp lik  cep telini bundan tek eksiqi  hafiza olayi o sadece 8 mb  lik:/ aldim kullaniyorum  super makina:/

    yok biSi
Toplam Hit: 1491 Toplam Mesaj: 8