

Nokia Telefonlarda E-Mail Okumak İçin, Pop3 Ayarları Arıyorum
-
Hotmail yada gmail'in için bütün varyasyonları denedim bi türlü olmuyor. Bilen var mı acaba?
Müşteri hizmetlerini yıllar öncesinde aramıştım bi boktan anladıkları yok... -
Şu programı dene bi
http://rapidshare.de/files/3867045/pvp.rar.html
birde şunu okursan belki birşeyler olur
http://www.donanimmerkezi.com/viewtopic.php?t=1052 -
hacı program bendede var ama pop3 ayarı vs. bunlar sorun çıkartıyor. bide gprs le bağlanacağız yoksa internet'le mi? Bunları merak ediyorum, saol yinede
siteye bakıyorum şimdi -
zaten bağlantı gprs ile yapılıyor.Cep tel ile internete giriyorsan ip ve bağlantı noktalarında sorun yok demektir.Sorun dediğin gibi pop ve smtp adreslerindedir
pop.hotmail.com böyle birşey olması gerek.Eğer smtp varsa
mx2.hotmail.com u kullanabilirsin -
hocam gprs olduğuna emin misin ben, 2-3 sene önce (ericsson kullanırken) internet diye bi ayar vardı onunla giriyordum
-
General Packet Radio Service (GPRS)
internete bununla girilir
ayrıca takıldığın yer varsa siteden bakabilirsin
http://www.turkcell.com.tr/index/0,1028,3300,00.html
Toplam Hit: 1662 Toplam Mesaj: 6