folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Nokia Ve Android’Li Cihazlarla Görüntülü Görüşün (İphone 4)



Nokia Ve Android’Li Cihazlarla Görüntülü Görüşün (İphone 4)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Apple’ın işi kolay aslında. Firma cihazlarını kullanıcılara sunuyor, geliştiriciler ise kullanıcıların eksik gördüğü özellikleri cihazlara ekliyor.  Apple, iPhone 4’e sadece kendi aralarında 3G görüntülü görüşme özelliği getirmişti.  Fring ise iPhone 4 sahiplerine; Nokia ve Android’li cihazlarla 3G görüşme fırsatı verdi.

    Ücretsiz olarak kullanıcılara sunulan uygulamayla iPhone 4’ünüzle sayısız Androd’li ve Nokia cihazla görüntü görüşme yapabilirsiniz. WiFi ile çalışan uygulamayı aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz.

    İndirin: Fring Video Chat

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hacı haberlere göndereydin  bunu :)

    Edit : Oda güzel :)


    TURKCELL
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı haberlere acaydın bunu yaw


    -----------------------------

    hacım habere açsam 2 günde kaybolur konu :) program download oldğu için buraya açtım böyle sorun yaşayan olursa girer bakar işte

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    tahmin ediyordum çözüm bulacaklarını, eksiksiz bir telefon iphone 4, almak lazım ama kredi falan cekmek gerekir bu aleti almak için, ah epıl ah :/ 3g ile yola devam simdilik..


    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Eylulde alacagim 600$ Amerika'da. Buyuk ihtimalle unlock bicimde satilacak ama daha bilmiyorum Apple Store'a gitmedim. Iyi bir cihaza benziyor.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=OTY2ODA2OQ

    sitesindeki bu fiyatları niye böyle ucuz yazmışlar iphoneların?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    SivilPadisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=OTY2ODA2OQ

    sitesindeki bu fiyatları niye böyle ucuz yazmışlar iphoneların?


    -----------------------------

     

    Onlar kontratli fiyatlar 2 yil kontrat istiyor hocam. Erken kontrat iptal ettirme 325$ hemen hemen ayni paraya denk geliyor.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    bende bunu anlamıyorum lpone sadece kendi arasında 3g gorusme yapıyor veya veri transferi yapabiliyor ama yine tutuluyor bu insanları anlmıyorum nokia şaşma diyorum

Toplam Hit: 1390 Toplam Mesaj: 8