Normal Hat Ve 3G Modem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Bende avea kontorlu hat var ve net abonelim var .telefonda max 20 kb hızım var.acaba 3g modem ile kullansam bilgisayarda yine aynı 20 kb hızı kullanırım

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende avea kontorlu hat var ve net abonelim var .telefonda max 20 kb hızım var.acaba 3g modem ile kullansam bilgisayarda yine aynı 20 kb hızı kullanırım
    -----------------------------

    Telefonun 3g destekliyse 3g aboneliğini açtırman lazım ki 3g hızında bağlantı kurman için.Ayrıca bulunduğun yerde şebeken 3g'yi desteklemeli.3g'yi de desteklese şebeken iyi çeken bir yerde bulunman lazım.Yani bir sürü faktör etki eder buna.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    avea ve 3g yi aynı cümle icinde kullanma sesi bile doğru dürüst götürmüyo karsı tarafa 3g onların neyine???

Toplam Hit: 1036 Toplam Mesaj: 3