Normal Hat Ve 3G Modem
-
Bende avea kontorlu hat var ve net abonelim var .telefonda max 20 kb hızım var.acaba 3g modem ile kullansam bilgisayarda yine aynı 20 kb hızı kullanırım
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
Bende avea kontorlu hat var ve net abonelim var .telefonda max 20 kb hızım var.acaba 3g modem ile kullansam bilgisayarda yine aynı 20 kb hızı kullanırım
-----------------------------Telefonun 3g destekliyse 3g aboneliğini açtırman lazım ki 3g hızında bağlantı kurman için.Ayrıca bulunduğun yerde şebeken 3g'yi desteklemeli.3g'yi de desteklese şebeken iyi çeken bir yerde bulunman lazım.Yani bir sürü faktör etki eder buna.
-
avea ve 3g yi aynı cümle icinde kullanma sesi bile doğru dürüst götürmüyo karsı tarafa 3g onların neyine???
Toplam Hit: 1036 Toplam Mesaj: 3
