Normal Klavyeyi Multimedya Klavye Yapmak
-
ya multimedya klavyem bozuldu güzelim microsoft 2000 serisi klavye gitti. şimdi normal usb klavye var ama ben bu ses kısma açma ve media playerda ki sonraki ve önceki şarkı kısımlarını bu klavyeye nasıl aktarabilrim ?
yazılım olarak biraz zorlasam delphi ile biraz kasabilrim ama yine de yardım gerekli sizin önerileriniz var mı ?
-
evet şimdi delphi 7 indiriyorum biraz bakındım ama souncontrol menüsü mevcutmuş. bir bakalım bakalım neler yapabileceğiz.
-
şimdi şöyle bir sorum olcak media playerın ses azaltıp arttırma kısayolunu bulduk neyse ama şlimdi media playerı minimize ettiğimizde bu kısa yollar çalışmıyor bunun için önerisi olan var mı
