folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Normal Klavyeyi Multimedya Klavye Yapmak



Normal Klavyeyi Multimedya Klavye Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya multimedya klavyem bozuldu güzelim microsoft 2000 serisi klavye gitti. şimdi  normal usb klavye var ama ben bu ses kısma açma ve media playerda ki sonraki ve önceki şarkı kısımlarını bu klavyeye nasıl aktarabilrim ?

    yazılım olarak biraz zorlasam delphi ile biraz kasabilrim ama yine de yardım gerekli sizin önerileriniz var mı ?


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    evet şimdi delphi 7 indiriyorum biraz bakındım ama souncontrol menüsü mevcutmuş. bir bakalım bakalım neler yapabileceğiz.


    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    şimdi şöyle bir sorum olcak media playerın ses azaltıp arttırma kısayolunu bulduk neyse ama şlimdi media playerı minimize ettiğimizde bu kısa yollar çalışmıyor bunun için önerisi olan var mı


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 1000 Toplam Mesaj: 3
klavye