Norton Ghost 2001 İlazım Bulamıyorum...Arşivdeki İnmiyor.
-
evet aynen öle norton ghost 2001 lazım fakat nette bulamıyorum...dosya arşivinde var fakat o da inmiyor.
bi el atıverin babayiğitler...
-
Rene gelince hemen upload eder , ghost manyaa adam :) az bekle
-
taam, beklemedeyim..
-
rene gelmedi mi yavvvv?
-
Bende enson sürümü olan Norton Ghost 8.2 var.SATA, USB ve SCSI HDD leride destekliyor.1.34 mb. MSDOS sürümü.Yeni netten indirmiştim ama adresi hatırlamıyorum.İşine yararsa maille göndereyim.
Toplam Hit: 1531 Toplam Mesaj: 5
