folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Norveçte Yaşamak



Norveçte Yaşamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Arkadaşlar dünyanın birçok ülkesinde yaşamak, ekonomik denge, yeme içme, çevre, kültür, iş-güç, vs.. bilgim var.

    Norveçte yaşam ile ilgi 4 - 4 lük bilgim yok.Ancak şartların iyi olduğunu biliyorum.

    Sizlerden istediğim bu soruların cevabıdır.

    -Norveç e nasıl yerleşirim ?

    -Norveç e nasıl giderim ?

    -Nasıl Norveç vatandaşı olunur ?

     

    Orada okuyan yada yaşayan veya turistik-kültürel gezilere katılmış olanlar mutlaka vardır tahribat müridlerinden.

    Yardımınız için şimdiden teşekkürler.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    yabancı öğrenci olarak gideceksen toefl'dan yeterliliğinin olması gerek en azından...


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    toefl den taşakli bir not istiyorlar, üniversiteleri beleş bildiğim kadariyla lakin yaşam oldukça külfetli.


    In every job there is a no
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    Valahi acıköğretim derslerine basladım, Norveç dikkatimi çekmişti.Yüzdelik oranlarda hep üst sıralarda.. Ülkeler olarak en zengin norvec hem konfor acısından hemde gocmenlere kolaylık bakımından destek veriyorlarmış...Baya bi yüksek gelir düzeyi..

    Kitabıma baktım :).. istihdam ve iş gücü bakımından Norveç birinci sırada. Onu isveç takip ediyor.
    İşsizlik oranı 2008 yılına göre %2,6...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Norveç Avrupa ortalamasının üstünde yaşam standartına ve ekonomik gelişmişliğe sahip olduğu için Avrupa Birliği'ne girmek istememektedir.


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    ingilizcen yeterliyse

     

    http://www.udi.no/defaultRedesign.aspx?id=2112

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Orlarda herkes intihar ediyo gidip napcan :D hep karanlık falan :D


    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    Norveç Avrupa ortalamasının üstünde yaşam standartına ve ekonomik gelişmişliğe sahip olduğu için Avrupa Birliği'ne girmek istememektedir.


    -----------------------------

    norvecin su anda bile 40 senelik su stogunun hazir bulundugu soyleniyor...

    edit: haha, ben alinti yaptigimda orda oyle yazmiyordu ama neyse ;)


    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Üstad ; Norveçte göçmen olabilmen için 300 saat Danimarka dilinden Norveçleştirilmiş iskandinav dili eğitimi almak zorunluluğu var.sonunda sınavı-mülakatı...bunu hallet gerisini hallet beni bul..


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    benim bir arkadasim gitti. Nerdeyse 6 ay kampta kaldi, genede almadilar..ve orada sevgilisi de vardi. Ne yaptiysa almadilar. Norvece vatandas olmanin sartlari cok cok zor.. AB ye girmek istemiyorlar. Dünyanin yasanılabilir refah düzeyi en yüksek ülkelerden biri. Not : gidersen beni de gôtür :D

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 2180 Toplam Mesaj: 10