Nostalji

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    yaa arkadaşlar zaten google drive kullanıyom 9 gb bide zamanında microsoft one drive'den almışm 115  gb 

    ulan ilk bilgisayarımı hatırlyomda 8 gb vee 2 parçaydı c: sürücüsü 3 buçuk gibi bişeydi d: dürücüsüde 4 buçuktu. need four speed 2 SE yüklüydü paso bunu oynuyodum. sonralar red alert2 ve cm manejerlik 2001-2002 aylarlamıştm. half life oynayabiliyodum ama counteri kaldırmıyodu bilgisayar. bilgisayarım p3 550 mhz işlemci ilk zamanlar 64 mb ram sonraları 128 yapmıştım. on board ekran kartı. tabi yanında bilgisayarı öğrenmeye çalışıyodum. modem 56 kb normal telefon kablosunu takarak internete giriyoduk ne yaptığımı pek hatırlamıyom. haberlere falan bakıyodum. tabiki win 98 oda girersem eğer telekom ay sonunda faturayı yapıştırıyodu. bende babamla baş başa görüşmek zorunda kalıyodum :D 

    şimdi durum böyle oldu ya zoruma gidiyor. ulan annemin 8 gb'lk flash belleği var yüzüne bakmıyo benim ilk koskoca bilgisayarım 8 gb'dı. hele şu one drive olayı abartmış.

    sizlerin böyle nostaljisi var mı?


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim

    Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim

    İlk programlama deneyimim qbasic

    İlk flash deneyimim 3d flash animator

    Peder okeye sarmisti

    Pc basindan kalkmazdi mynet okey

    Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim

    Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu

    Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana

    Kafam bi sure rahat etmisti

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    diskete resim indirirdim gelip evde bakardım 

     

    csr288 tarafından 17/Haz/15 18:19 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    csr288 bunu yazdı

    diskete resim indirirdim gelip evde bakardım 

     

    Nasıl resimler hocam :)))


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim

    Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim

    İlk programlama deneyimim qbasic

    İlk flash deneyimim 3d flash animator

    Peder okeye sarmisti

    Pc basindan kalkmazdi mynet okey

    Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim

    Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu

    Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana

    Kafam bi sure rahat etmisti

    Hocam ta ozamandan mı download upload ile uğraşıyordun :O

    Adam tam bir başarı örneği ya


    iyibu! yeniden..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    by_Tet bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim

    Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim

    İlk programlama deneyimim qbasic

    İlk flash deneyimim 3d flash animator

    Peder okeye sarmisti

    Pc basindan kalkmazdi mynet okey

    Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim

    Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu

    Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana

    Kafam bi sure rahat etmisti

    Hocam ta ozamandan mı download upload ile uğraşıyordun :O

    Adam tam bir başarı örneği ya

    yok hacı o zamanlar Resource Hacker ile programları türkçeleştirip, bi de üstüne About kısmına Hacked By Neo yazan veledlerdik

    5 kb / sn ile kazaa'dan bi mp3 çekerdik, 3 mblık mp3 1 saatte inerdi!

    albümü satın alsan daha ucuza denk gelir.

    YekteranBaymedir tarafından 17/Haz/15 19:38 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    Bilgisayar dersinde arka plana kaplan mı ne koymuştum tam hatırlamıyorum.Yanımdaki çocuk da bilgisayarına aynısını koydu. Birdahaki derse geldiğimde ekranın değiştini gördüm tekrar arka planı kaplan yapayım dedim olmadı ne yaptımsan düzeltemedim. Ben de gittim yandaki çocugun monitörü alıp kendi monitörüme taktım: ) Sonuç Hüsran :D


    küfrederiz villalara kulübeden
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    İlk PC im MS dos tu. Oyunları evde en iyi kim oynuyorsa o isimle aciyorduk mesela

    Bomberman --> asım şeklindeydi doom oyununa hangi akla hizmete anne diyorduk oyun açılınca ilk isim hep iddqd yazmak oluyordu. Bir yaz tatili dönüşü babam size mouse aldım diyince havalarda uctustum win NT yuklemisti . bir oyun bitince soyluyoduk akşama başka oyun yukluyodu yukluoyr dediğimde oyunlar klasorune girip rardan çıkarıp açıyordu ben  yapamiyordum ne günlerdi be.


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Yatık kasa bi IBM vardı, Hangi akla hizmetse psu voltajini indirmistim kasanin arkasindan :D makina anında pancar motoruna donmustu dumanlar filan :D

    Sonra guc bela dayım saolsun yaptirmaya gondermisti. Geldiginde voltaj anahtarinin ustune bant cekmislerdi hala gulerim aklima geldikce :D

    Bide annem o zamanlar cok bilgisayar basinda duruyorum ders filan calismiyorum diye monitor fisini alir saklardi yada 3lü prizi filan :D 

    Iyi otur onun basinda sinavda onu soracaklar sana derdi :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Benim ilk pc 4 gb di senin ki baya iyimis vay be 8 gb :))))

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    sizlerinki süper

    intel 386 dx 1mb ram 40 mb hdd aslanım benim en hızlısını 9.500.000tl ye almıştım.

Toplam Hit: 1232 Toplam Mesaj: 11
nostalji