Nostalji
-
yaa arkadaşlar zaten google drive kullanıyom 9 gb bide zamanında microsoft one drive'den almışm 115 gb
ulan ilk bilgisayarımı hatırlyomda 8 gb vee 2 parçaydı c: sürücüsü 3 buçuk gibi bişeydi d: dürücüsüde 4 buçuktu. need four speed 2 SE yüklüydü paso bunu oynuyodum. sonralar red alert2 ve cm manejerlik 2001-2002 aylarlamıştm. half life oynayabiliyodum ama counteri kaldırmıyodu bilgisayar. bilgisayarım p3 550 mhz işlemci ilk zamanlar 64 mb ram sonraları 128 yapmıştım. on board ekran kartı. tabi yanında bilgisayarı öğrenmeye çalışıyodum. modem 56 kb normal telefon kablosunu takarak internete giriyoduk ne yaptığımı pek hatırlamıyom. haberlere falan bakıyodum. tabiki win 98 oda girersem eğer telekom ay sonunda faturayı yapıştırıyodu. bende babamla baş başa görüşmek zorunda kalıyodum :D
şimdi durum böyle oldu ya zoruma gidiyor. ulan annemin 8 gb'lk flash belleği var yüzüne bakmıyo benim ilk koskoca bilgisayarım 8 gb'dı. hele şu one drive olayı abartmış.
sizlerin böyle nostaljisi var mı?
-
8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim
Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim
İlk programlama deneyimim qbasic
İlk flash deneyimim 3d flash animator
Peder okeye sarmisti
Pc basindan kalkmazdi mynet okey
Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim
Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu
Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana
Kafam bi sure rahat etmisti
-
diskete resim indirirdim gelip evde bakardım
csr288 tarafından 17/Haz/15 18:19 tarihinde düzenlenmiştir -
csr288 bunu yazdı
diskete resim indirirdim gelip evde bakardım
Nasıl resimler hocam :)))
-
Daft bunu yazdı
8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim
Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim
İlk programlama deneyimim qbasic
İlk flash deneyimim 3d flash animator
Peder okeye sarmisti
Pc basindan kalkmazdi mynet okey
Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim
Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu
Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana
Kafam bi sure rahat etmisti
Hocam ta ozamandan mı download upload ile uğraşıyordun :O
Adam tam bir başarı örneği ya
-
by_Tet bunu yazdıDaft bunu yazdı
8 tane rengarenk disket ile cafeye program indirmeye giderdim
Dosyayi parcalayip 8 diskete sigdirmaya calisirdim
İlk programlama deneyimim qbasic
İlk flash deneyimim 3d flash animator
Peder okeye sarmisti
Pc basindan kalkmazdi mynet okey
Visual basic ile fake mynet internet baglanti programi yazip pcyi biraktim
Baglan deyince tam ekran msdosda bilgisayara virus yukleniyor yazinca pederin bi tarafi tutustu
Adam demezmi virus neden virus yukleniyor yazsin ekrana
Kafam bi sure rahat etmisti
Hocam ta ozamandan mı download upload ile uğraşıyordun :O
Adam tam bir başarı örneği ya
yok hacı o zamanlar Resource Hacker ile programları türkçeleştirip, bi de üstüne About kısmına Hacked By Neo yazan veledlerdik
5 kb / sn ile kazaa'dan bi mp3 çekerdik, 3 mblık mp3 1 saatte inerdi!
albümü satın alsan daha ucuza denk gelir.
YekteranBaymedir tarafından 17/Haz/15 19:38 tarihinde düzenlenmiştir -
Bilgisayar dersinde arka plana kaplan mı ne koymuştum tam hatırlamıyorum.Yanımdaki çocuk da bilgisayarına aynısını koydu. Birdahaki derse geldiğimde ekranın değiştini gördüm tekrar arka planı kaplan yapayım dedim olmadı ne yaptımsan düzeltemedim. Ben de gittim yandaki çocugun monitörü alıp kendi monitörüme taktım: ) Sonuç Hüsran :D
-
İlk PC im MS dos tu. Oyunları evde en iyi kim oynuyorsa o isimle aciyorduk mesela
Bomberman --> asım şeklindeydi doom oyununa hangi akla hizmete anne diyorduk oyun açılınca ilk isim hep iddqd yazmak oluyordu. Bir yaz tatili dönüşü babam size mouse aldım diyince havalarda uctustum win NT yuklemisti . bir oyun bitince soyluyoduk akşama başka oyun yukluyodu yukluoyr dediğimde oyunlar klasorune girip rardan çıkarıp açıyordu ben yapamiyordum ne günlerdi be.
-
Yatık kasa bi IBM vardı, Hangi akla hizmetse psu voltajini indirmistim kasanin arkasindan :D makina anında pancar motoruna donmustu dumanlar filan :D
Sonra guc bela dayım saolsun yaptirmaya gondermisti. Geldiginde voltaj anahtarinin ustune bant cekmislerdi hala gulerim aklima geldikce :D
Bide annem o zamanlar cok bilgisayar basinda duruyorum ders filan calismiyorum diye monitor fisini alir saklardi yada 3lü prizi filan :D
Iyi otur onun basinda sinavda onu soracaklar sana derdi :D
-
Benim ilk pc 4 gb di senin ki baya iyimis vay be 8 gb :))))
-
sizlerinki süper
intel 386 dx 1mb ram 40 mb hdd aslanım benim en hızlısını 9.500.000tl ye almıştım.
