Nostaljik İşletim Sistemleri
-
-
çok iyi hocam saolsın
-
İnsanın gözleri doluyor. Zaman ne çabuk da geçmiş diyor insan.
-
win 3.1 deki kayak oyununu özleyen var mı :)
@x-files: hakkaten hocam, alttaki resmi görünce şöyle bi' uzaklara gittim..
https://en.wikipedia.org/wiki/SkiFree

RockZs tarafından 03/Mar/16 16:59 tarihinde düzenlenmiştir -
-
mkyb bunu yazdı
olm çok iyi ya windows 98 in açılış sesini özlemişim..
