folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Notebook La PC Yi Birbirine Bağlama ? [Sorun]



Notebook La PC Yi Birbirine Bağlama ? [Sorun]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    code_46
    code_46's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ardadaşalar bende Vİsta işletim sistemli notebookla XP işletim sistemli Pc im ben bunları router (çoklu ethernet modem) ile birbine bağlamak istiyorm ama olmuyo

    Zaten router PC ye bağlı internet için bende ayrı bir ethernet kablosuyla notebook u router a bağlıyorm bundan sonra ne yapmam gerek ???


    En mükemmel insan yaptığı hatayı tekrar yapmayan insandır; hatasızlık Yaratıcıya aittir, insanlar ulaşamaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Benimde şu an Masaüstü ethernetten laptop usb den bağlı.İlk başlarda bende uğraşmıştım ama olmadıydı

    antivirüsleri kapa(bende kaspersky 2009 var açık kalsada güvenilir ağ dedim  sorun çıkmıo)

    Olmassa

    Başlat denetim masası ağ ve internet ağ ve paylaşım noktası 

    http://img20.imageshack.us/img20/6840/a287payla351305mmerkezieh8.jpg

    Bu ekrandan özelleştire tıkla ve özel ağ yap ağ bulma ve dosya paylaşımını açık yap

    olması gerek benim böyle ve oluo

     

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Barisates
    Barisates's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2008
    Erkek
    Ben xp masaüstüne ağ kurdum seçeneklerde kullandığın şekli bulursun kurarken yeni ev ve işyeri bağlantısı kurucaksın sonra vista otomatik olarak o ağı bulup bağlanıo ben bu şekilde kullanıorm bi problem olmuyo...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    code_46
    code_46's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    canerator bende özelleştir sekmesi çıkmıyo :/

     

    Barisates kurdum dediğin gibi network u ama vista bağlanmıyo :/(

     

     


    En mükemmel insan yaptığı hatayı tekrar yapmayan insandır; hatasızlık Yaratıcıya aittir, insanlar ulaşamaz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hö nasıl çıkmaz yaw :S bi ss atsana
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    code_46
    code_46's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    benim notebook ta çıkmıyo çünkü bi ağ bağlantım yok olmayan bişeyi özelleştiremiycemiz için çıkmıyo olabilir ??? XP Pc ile Vista Notebook sorun mu yapıyo ne ağda XP de ağ kurdum onu görmedi Firewall ı devre dışı antivirüs filan hepsini kapattım görmüyo mal belki ethernet girişinde sorun vardır yarıdmlarınız için teşşekkür ederim

    En mükemmel insan yaptığı hatayı tekrar yapmayan insandır; hatasızlık Yaratıcıya aittir, insanlar ulaşamaz.
Toplam Hit: 1079 Toplam Mesaj: 6