

Notebook La PC Yi Birbirine Bağlama ? [Sorun]
-
Ardadaşalar bende Vİsta işletim sistemli notebookla XP işletim sistemli Pc im ben bunları router (çoklu ethernet modem) ile birbine bağlamak istiyorm ama olmuyo
Zaten router PC ye bağlı internet için bende ayrı bir ethernet kablosuyla notebook u router a bağlıyorm bundan sonra ne yapmam gerek ???
-
Benimde şu an Masaüstü ethernetten laptop usb den bağlı.İlk başlarda bende uğraşmıştım ama olmadıydı
antivirüsleri kapa(bende kaspersky 2009 var açık kalsada güvenilir ağ dedim sorun çıkmıo)
Olmassa
Başlat denetim masası ağ ve internet ağ ve paylaşım noktası
http://img20.imageshack.us/img20/6840/a287payla351305mmerkezieh8.jpg
Bu ekrandan özelleştire tıkla ve özel ağ yap ağ bulma ve dosya paylaşımını açık yap
olması gerek benim böyle ve oluo
-
Ben xp masaüstüne ağ kurdum seçeneklerde kullandığın şekli bulursun kurarken yeni ev ve işyeri bağlantısı kurucaksın sonra vista otomatik olarak o ağı bulup bağlanıo ben bu şekilde kullanıorm bi problem olmuyo...
-
canerator bende özelleştir sekmesi çıkmıyo :/
Barisates kurdum dediğin gibi network u ama vista bağlanmıyo :/(
-
hö nasıl çıkmaz yaw :S bi ss atsana
-
benim notebook ta çıkmıyo çünkü bi ağ bağlantım yok olmayan bişeyi özelleştiremiycemiz için çıkmıyo olabilir ??? XP Pc ile Vista Notebook sorun mu yapıyo ne ağda XP de ağ kurdum onu görmedi Firewall ı devre dışı antivirüs filan hepsini kapattım görmüyo mal belki ethernet girişinde sorun vardır yarıdmlarınız için teşşekkür ederim