Notebook Önerinn??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YazuZA
    YazuZA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek
    ARkadaşlar 1000$ var bi notebook alacam şu andaki işlemciler hakkında Fazla bilgim yok gündemde hangileri var ne öneririsizniz. grafik programlarıyla uğraşıyorum. sistem nasıl olmalı yardımm. marka model pls

    ...Yakuzaga.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ir toşiba önericek :)
    bende aldım gibi bişey bi aksilik çıkmazsa cuma günü geliyomuş
    özellikleri fiyatına göre gayet iyi
    koko ve ir ye sordum güsel dediler (kokonunkinin yanında halt etmiş :)
    sende beğenirsen bundan al kardeş kardeş kullanalım :P

    http://www.keysmart.com.tr/UrunDetay.aspx?urunKodu=N15166&catId=0

    bakmaya üşenenler için özellikleri yazıyom
    resmi görmek isteyen siteye :)

    Intel® Core™ Duo işlemci T2300 2. Nesil Mikromimarisi,
    İşlemci Hızı 1.66 GHz 2 MB L2 Cache, 667 MHz FSB,
    Intel® PRO W/LAN 3945ABG (802.11 a/b/g)
    Microsoft® Windows® XP Home Edition Türkçe
    Intel 945GM + ICH7-M
    1 GB DDR2 667 RAM
    80 GB Serial ATA
    Intel® Graphics Media Accelerator 950 128 MB
    Azalia High definition Audio Interface 2 Speakers
    15" XGA(1024X768) Glare (Ultra parlak) Ekran
    DVD-RW Dual
    56 K Faks Modem
    10/100/1000BASE-TX Ethernet
    Q Türkçe
    4 in 1 Kart Okuyucu
    2.7 kg
    Taşıma Çantası
    2 Yıl Yerinde Garanti
    3x USB 2.0 ports,1x Mini IEEE1394a port
    1xHarici CRT Monıtor Çıkışı,1xMikrofono,1xKulaklık
    1xS/PDIF output jack,1xExpress Card 54(34) slot
    1xS-Video jack for TV output

    1199$ + katma değer vergisi yüzde onsekiz haberin ola :)

    60 gb hdd
    512 ramli
    128 onboard ekran kartlı toşiba 1699$ düşün artık
    hp,toşiba dan şaşma ama fiyatları çok uçuk
    resmen marka satıyolar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    ama ayıp yaa bizimde canımız var çekio lan :(

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    dün pişman olur gibi oldum
    musket öyle bi şevkle desktop rulezzzzzz dediki :((((
    sonradan sebebi belli oldu tabe ona gömme bilgisayar lazımmış işlerini yanında gezdirmemesi için :))

    duvara gömdürcek şimdi bilgisayarını :)))))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YazuZA
    YazuZA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek
    DELL Inspiron D6000 Sonoma 1.86GHz 512MB 80GB DVD+-RW Notebook
    Visa Peşin
    935 $ + KDV
    YERİNE
    İndirimli fiyat
    899 $ + KDV
    KDV Dahil
    1572.14 YTL
    İşlemci, Chipset ve Bellek:
    Intel Pentium M 750 1,86GHz
    2MB L2 Cache, 533MHz FSB
    512MB DDR2 Bellek, 2GB Maks.

    Ekran:
    15,4"WXGA (1280x800) LCD Ekran
    128MB Intel GMA 900 Ekran Kartı
    S-Video

    Depolama:
    80GB 5400 Rpm ATA/100 Sabit Disk
    8x DVD +/-RW Double Layer Optik Sürücü

    İletişim:
    Bluetooth
    10/100 Ethernet
    Intel Pro WLAN 2200BG
    56K V.92 modem

    Bağlantılar:
    Multimedya Kontrol Paneli
    PCMCIA
    IEEE 1394 Port
    Kart Okuyucu
    4 x USB2.0 port

    İşletim Sistemi:
    MS WinXP Home TR

    Batarya:
    6-Hücre 80 WH Li-ion Batarya

    Boyutlar:
    356.0 x 265.5 x 38.7mm.

    Ağırlık:
    2,9Kg.
    bu nasıl hocalar

    ...Yakuzaga.....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    abi adam grafucker 512 ram kesmeyebilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    bende de dell inspiron 6000 modeli var ve memnunum doğrusu.
    Piyasada bu özelliklere sahip bir laptobu daha ucuza bulmak zor bence.
Toplam Hit: 1011 Toplam Mesaj: 7